{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

SV650 K5 - indkøring / PC {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

nu har jeg efterhånden gennemtrawlet nettet og læst utallige forumemner omkring indkøring og/eller Power Commander på en SV650s - og ingen steder finder jeg andet end diskussioner omkring nyttigheden, så jeg finder ikke nogle konkrete svar på, hvad der anbefales. Så nu prøver jeg at spørge jer, der HAR gjort noget ved jeres SV'er.

Først lidt info om min: SV650s'er, K5 (købt i december 2004, men har sort stel), den har fuld Akropovic system på. Den kører egentlig fint, men jeg synes, den er en lille smule tørstig. Samtidig kan den godt være meget kontant/hoppende, når jeg ved bykørsel fx slipper gassen et øjeblik for så at give den gas igen - og det er ikke et gashåndtag i bund.

Så... Egentlig havde jeg planlagt at køre den ud til FV Motor for at få monteret en PC. Men efter at have læst de talrige tråde omkring netop det, er jeg i tvivl om, om det vil være spild af pengene - og at en indkøring/remapping af ECU'en i deres Dyno-rum vil være mere værd.

Mit spørgsmål er så: Hvad har du oplevet at opnå ved den ene eller anden løsning - og hvad står operationen ca i smiley

Mit mål er ikke flere HK men derimod en maskine, som kører så godt som muligt. Og kan den tage lidt flere KM/L vil det ikke gøre noget, da jeg pendler 110 km om dagen på den smiley

Hvis noget af det, jeg har skrevet, er vrøvl, beklager jeg - det understreger nok bare min forvirring! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV650 K5 - indkøring / PC
Kommentér på:
SV650 K5 - indkøring / PC

Annonce