599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Defekt Garmin Zumo 660 Defekt Garmin Zumo 660

Hej
Jeg har en garmin zumo 660 der er defekt,jeg er rimelig sikker på at det er stikket omme under batteri lågen der er gået løst i lodningerne.
Jeg er glad nok for den men der er ikke garanti på den mere,og jeg har snakket med dem inde ved garmin de skal have 1100 kr, for at lave den,det syntes jeg er lidt dyrt.Da jeg købte den var der heller ikke life time map med så jeg skal have kort til den også koster vist 800 kr. så det er næsten halv pris af ny tilsvarende.
Så spørgsmålet er om der er nogen der ved hvor man måske kan få det lavet billigere,som sagt er det nok bare stikket der skal loddes på igen,gerne i Odense eller på fyn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt Garmin Zumo 660
  • #1   3. apr 2015 Syntes ikke prisen er helt urimelig. Det de gør er faktisk at ombytte den med en repareret enhed, så du kommer ikke til at vente på at din egen bliver fikset.
    Købte selv Lifetime Maps til min Zumo 660 for 495,- kr. Kan ikke huske hvor jeg købte det, men tror det var i Elgiganten. Prøv og hold lidt øje med tilbuddene, så dukker der nok noget billigere op, end prisen på Garmin's hjemmeside. Ved at Kvickly også har haft tilbud på Lifetime Maps.

• kennet B
    kennet B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #2   3. apr 2015 Hvis du bare skal have loddet en lille smule så kan jeg sagtens ordne det billigt, det er dog i Viborg. Jeg har nærmest alt for meget erfaring med en loddekolbe! smiley

• #3   3. apr 2015 Da jeg sendte min ind til rep., fik jeg en helt ny med monteringsudstyr for de 1100,-
    Det synes jeg er fin service.

• #4   3. apr 2015 ok så kan det da godt være jeg skulle bruge de 1100 kr. og se om jeg kan finde billigt lifetime map
    Og Viborg er lidt langt væk men takker for tilbudet og tak for svarene jeg blev lidt klogere

• #5   4. apr 2015 Jeg tror ikke det er nødvendigt med lifetimemap hvis du er lidt fiks på fingrene, har netop opdateret min Zumo 500 til 2015.30 kort smiley

Kommentér på:
Defekt Garmin Zumo 660

Annonce