379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

z750 09 fi lyser z750 09 fi lyser

Hej Boys and Girls. Når min 750 har kørt en halv times tid begynder fi lampen at lyse. Har dette nogen effekt på min mc? Kan ikke rigtig google mig frem til en løsning. Synes ikke jeg kan finde ud af at fejl code den? Det er vist ikke samme måde som andre Ninja modeller mm?

Desuden synes jeg den spytter meget generelt (backfire) er min manglende exhaust valve årsag til dette?

Ved godt at problemet nok er den exhaust valve, men hvad slukker jeg den med. Strammere fjedder, eliminater eller manuelt?

Forhånd tak og go sommer dag til jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  z750 09 fi lyser
  • #1   6. apr 2015 Fi lampen lyser fordi den måler at den for forket luft/benzin for hold. Dette gør den grundet din pc og det at man vist ikke kan slå lambasonden helt fra på den model (det er det jeg fik afvide ved rydbjergs da jeg købte den) smiley
    At den spytter kan evt være den nye udstødning der gør den ikke køre helt rent?

• #2   19. maj 2015 Der findes en masse om det her emne. Prøv at lav en grundig google søgning. Det er muligt at få den fi lampe fejl væk. Det skyldes så vidt jeg ved noget med den servo motor der styrer exup ventilen..der findes nogle fixes til det. Jeg har selv søgt på emnet for nogle år siden og fandr en løsning, men har self glemt det nu. Hvis du ikke kan finde det så skriv lige, så vil jeg godg hjælpe med at søge.

Kommentér på:
z750 09 fi lyser

Annonce