{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.844 visninger | Oprettet:

Tom N
Tom N
Tilmeldt:
30. jan 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

kølervæske til Suzuki GSXR600 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har købt en Suzuki GSXR600 fra år 2001.
Jeg vil gerne skifte kølervæsken. Jeg synes, at det er lidt svært at blive klog på hvilken slags, jeg skal anvende.

Bør jeg rense systemet, hvis jeg anvender en anden slags kølervæske? Jeg ved nemlig ikke hvilken slags der er påfyldt nu. Og hvordan renser jeg i så fald systemet?

Sidst vil jeg lige høre, om der er nogen der kender et godt sted at købe det?

På forhånd mange tak!

mvh Tom


Kommentarer på:  kølervæske til Suzuki GSXR600
  • Tom N
    Tom N Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #1   6. apr 2015 Og jeg vil også gerne lige om der en, der kan give en enkel forklaring på hvordan man udlufter kølesystemet, når den nye kølervæske er påfyldt.

    mvh Tom


  • #2   6. apr 2015 køber den røde ublandet i t svansen 2,5l og så destileret vand .. blander halv og halv fylder på i gemmen kølerdækslet...
    for og tappe det gamle af.. pil begge sidekåber af .. pil låget til køleren af.
    afmontere kølerslange fra køler nede ved vandpumpe.
    se om væsken ser fin ud.. eller kører lidt rent vand i gemmen systemet. fra kølerdæksel tsiden.. der er faktisk 2 slager nede ved vand pumpr du kan afmontere,de er fastgjort med spændebånd.
    for og udlufte den efter påfyldning af væske, starter du den op ,selvfølgelig med alle slanger monteret på vandpumpe... du lader den komme lidt op i varme-tempetur så burde det luftboblerne komme ud i gemmen kølerdæksel hullet ,hvis du har låget afmonteret.. (lad være med og skrue det af når den er drift varm, ) gør det inden du starter. Når væskestanden stiger slukker du maskinen og sætter låg på)


  • Tom N
    Tom N Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   6. apr 2015 Hej Tue.

    Mange tak for dit svar!

    Jeg mener at der nu er blå kølervæske på. Bør jeg rense systemet inden jeg påfylder den røde? Og hvordan gør jeg i så fald dette? Skal jeg bare hælde rent vand igennem?

    mvh Tom


  • #4   6. apr 2015 bare skyl igemmen med koldt vand så det pisser ud med det samme..
    ellers bestemmer du selv hvad du smider på..
    den røde er vist til alu topstykker


Kommentér på:
kølervæske til Suzuki GSXR600

Annonce