366 visninger
|
Oprettet:
Brugt KLE500, (GPZ500), hvad skal checkes ? {{forumTopicSubject}}
Hej igen
Skal ud at kikke på en helt billig KLE500, som hygge-projekt, ganske få
tusinde kroner, og nok sin pris værd som donor-maskine i værste fald,..
Dog synet uden anmærkninger i efteråret, 1992, 46.000 km, mekanisk
velfungerende, men anløben, har været brugt til både tour og pendling,
forgaffel og kaburatorer blev renoveret sidste år.
Motoren skulle værer identisk med GPZ500
Tak for enhver hjælp vedr hvad jeg skal være specielt opmærksom på !
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
aug 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 522
Bundkæden kan også begynde at larme, da der ikke er nogen kædestrammer til den, men hvis man kan leve med støjen er det ikke noget problem. Den kan dog blive slidt så lang at den begynder at skrabe på blokken, men det skal der rigtig mange km til at gøre. Min GPZ havde gået 80000 km da den blev stjålet og bundkæden larmede noget, men var langtfra færdig. En ny bundkæde koster for i øvrigt ca. 1000 kr., men kræver at motoren skal åbnes på midten, så det er et større arbejde at skifte.
aug 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 522
Brugt KLE500, (GPZ500), hvad skal checkes ?