Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget olie i forgaffel suzuki vs 700?
  • #1   13. apr 2015 1985 og 86: 337cc
    1987: 355cc
    1988 og op: 413cc
    Der er ikke opgivet mål fra top af gaffel til olien, så det er mængden der gør det smiley Sakset fra Haynes, så det burde passe!

• #2   13. apr 2015 Super tak.

Fandt noget selv hvor der stod 388 ml?
    Når du skriver cc hvad betyder det så? smiley

• #3   13. apr 2015 Cc er vel det samme som du måler en motorcykels motor-størrelse i. Så 388ml = 388ccm = 0,388 liter?

• #4   13. apr 2015 Det må være ml, altså 0,355L nu tog jeg det bare direkte fra bogen i metrisk mål smiley Men der er åbenbart alligevel lidt forskel på årgangene, så du skal da lige være sikker på at det så også er en 87er

• #5   13. apr 2015 kan du MÅSKE se på https://landberg.dk/motorcykel-oliesoeger

mvh kim j smiley

• #6   14. apr 2015 gå ind på louis.de og vælg/find din motorcykel, derefter vælg produkt data blad, der står det. En fordel for nogen er at vælge engelsk oppe i højre hjørne (som mig selv) smiley

• #7   14. apr 2015 #5+6 smiley Er det ikke ligegyldigt info nu, når trådstarter har fået oplysningen fra Haynes bogen? smiley Det er stadig den bedste kilde til div, spørgsmål, en Haynes eller Clymer (smag og behag) og nok de bedste ca. 250kr. du kan bruge på din MC!! Man kan så også bare køre på værksted, hvis man mener at det er for meget for en bog, som for resten ofte er at finde til gratis download på nettet! Personligt kan jeg nu bedst lide en bog, godt fedtet ind i olie, lige ved hånden på værkstedet smiley Og hvis man ringer til Birger (Birgers billige bilbøger) har man den dagen efter, han har den, ellers findes den ikke smiley smiley

• #8   14. apr 2015 selv om han har fået svaret kan det jo være han kan bruge det til noget andet, eller andre kan smiley

Haynes bøgerne, er billederne i den noget værd? og er det farve eller sort hvid?
    I min manual mangler en masse vigtige ting synes jeg, og billederne er mildest talt elendige smiley

• #9   14. apr 2015 Kvaliteten af en bog kan man jo diskutere, hvis man skal bruge den for at skifte tændrør er det nok meget vigtigt med gode pædagogiske billeder smiley men hvis det er en hel rep. af motor, eller bare de rigtige mål/værdier er den bare guld værd, mener jeg så bare ydmygt smiley Min pointe er nok, at hvis man vil skrue selv, er det alle pengene værd, og spørger man f.eks. her, får man ofte 5/6 forskellige svar smiley og så er det jo bare at gætte/vælge det man mener er bedst/nemmest!

• #10   14. apr 2015 behøver dog ikke pædagogiske billeder smiley
    Synes bare der er flere ting som den originale manual springer let og elegant over smiley

Kommentér på:
Hvor meget olie i forgaffel suzuki vs 700?

Annonce