{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  krumtapsudluftning
  • #2   5. jan 2005 ok takker.

på K&N skriver de st det ikke er lovligt med fri krumtapsudluftning, mener de så at deres filtre ikke må bruges på gaden eller at man bare skla ha et filter på?

• #3   5. jan 2005 hej nu bliver jeg lidt nysgerrig, hvad er det godt for, altså krumtapsudluftning?

Mvh Kristian Dyrmann

• #5   5. jan 2005 jeg ville lige høre om der var noget at hente der men det lader til ikk at være tilfældet

Mvh Kristian dyrmann

• #6   5. jan 2005 Hallo !

Nu vil jeg oz lige være med her !
    Det vil altså sige at fri krumtapsudluftning på ingen måde er en fordel, ud over man kunne synes at et lille skinnende KN-filter på siden af kværnen ser lidt frækt ud smiley
    - Men snarre en "bagdel" fordi man risikerer at svine sin nypolerede kværn til i olie, og egentlig forurener unødigt !?!

Men hvis det ikke er noget ved, hvorfor udvikle et produkt?

Og til slut... kunne det på nogen anden måde (end det jeg har beskrevet) være noget ved at lave ?

Mvh Steffen

• #8   3. feb 2005 Ang. krumtapsudluftning !
    Udluftningen sker som sagt når der kommer et overtryk i krumtapshuset. det at den oser, er selvfølgelig ikke meningenfra når cyklen er ny. Men når den bliver ældre og mere slidt i cylinder, topstykke og div. olieskraberinge som sidder på stemplerne, vil den ikke være 99% tæt mere. derfor vil der danne sig et overtryk i rummer under stempler og cylinder, nemlig nede ved krumtappen, dette overtryk skal jo helst kunne komme ud. Hvis ikke den kunne det ville den, som Jonas har sagt, nok slå revner. Så hvis din cykel oser meget fra krumtapsudluftningen, ville en mindre renovering af div. sliddele som topstykke, cylinder og stempler. alt efter hvor hårdt medtaget det er. kontakt www.ingang.dk det kan KUN anbefales. men måske lidt krydret med prisen. men vil næsten med garanti sige at du bliver glad for deres arbejde !
    Mvh.
    Michael Larsen

• #9   3. feb 2005 der skal selvfølgelig stå www.ingana.dk !

Kommentér på:
krumtapsudluftning

Annonce