2.312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Db killer installers hvor? Db killer installers hvor?

Jeg har lige fået skiftet potter på min gamle honda og syntes den larmer pænt meget nu. Også for meget. Så jeg tænker at smide en db killer i. Men hvilken ende af udstødningen er det lige at de skal side i? udstødningen og db killeren er på billederne her under.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Db killer installers hvor?
  • #1   17. apr 2015 Og så lige et af db killeren som fås i både lang og kort udgave. her er det den korte jeg skal bruge da jeg ikke vil dæmpe for meget.

profilbillede
  • Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #3   17. apr 2015 Den skal sidde ved udmundingen. og er ret besværlig at sætte i sådan en potte som din

• #4   17. apr 2015 Kristian hvad skal der da til? prøvede før at hive afslutningen af potten, og der er bare 3 skruer, men ja kan godt se at den ikke bliver nem at skrue fast der inde.

• #5   17. apr 2015 lige spørgsmål nummer 2. Er det den korte eller lange udgave der dæmper mest?

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

#6   17. apr 2015 lang dæmper mest. for at få de dæmpere i skal du have lavet et hul i bunden du kan køre skruen igennem for at fastmontere. men vil sige køb den lange og skær et "hul af" ad gangen indtil du rammer din lyd. ville være træls at købe den korte og så den ikke dæmper nok

• #7   17. apr 2015 Du sku ha købt Sito potter istedet for de der Kina megafoner!

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

#8   17. apr 2015 lige præcis Asger. Den model med den kop på er træls at montere Db killers i. men det kan lade sig gøre hvis man er kreativ

Kommentér på:
Db killer installers hvor?

Annonce