354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

omdrejninger på speedodrev omdrejninger på speedodrev

Hej

Nogen der ved hvordan man finder ud af hvor hurtigt ens speedodrev køre

Dette speedo har Ratio 1:4 men hvordan finder jeg ud af hvad mit drev køre så der vises rigtige kmt.

https://www.louis.de/en/artikel/speedometer-m-d-48-mm-k_1-4-220km-h/10034790?list=64600378

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omdrejninger på speedodrev
  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 2 Svar: 21
    #1   18. apr 2015 Sæt en kridt streg på dit hjul og på asfalten fliser eller hvad du har som underlag træk cyklen til stregen på dækket igen peger ned af, sæt så en streg igen.

træk cyklen tilbage til start stregen og tæl så omgangene kablet drejer mens du trækker cyklen frem igen til streg nr 2.

Når du for den monteret så nulstil triptælleren ud for en hvid pæl på en landevej og kør til næste pæl der er 100meter mellem hver så skulle den gerne stå på 1 når du når til den næste.

Sæt en dup med noget maling på enden af kablet så du bedre kan følge med i hvornår den har drejet en omgang, kærestens negelak kan også bruges.( så længe hun ikke opdager det for bliver du snuppet med det for du blikket GG )

Mit bud smiley
    God weekend.

Kommentér på:
omdrejninger på speedodrev

Annonce