Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbremse
  • #1   6. sep 2006 Sikkert dine dæk. du kan mærke mønstret. Men du kan jo oprette den med billeder så er det lettere at se.

• #2   6. sep 2006 Hej Erik, dækket er et metzler med 90 % tilbage og korrekt
    afbalanseret, har lidt svært ved at tro det er dækket! har du selv været ude for det?

• #3   6. sep 2006 Har oplevet at glider stykkerne til mine flydende skiver var ved at gå fast, smurte dem godt op,og mine bremser ruskede ikke mere.
    P.S.de trænger til at få en tur igen, er så småt begyndt igen.

• #4   6. sep 2006 hej Allan, va for glidestykker? er det dem der styre calibrene?

• #5   6. sep 2006 Fufler i forbremsen.... På dansk, betyder det så at du mærker en pulsering i bremseeffekten som får den til at gynge let? For så er det din bremseskive der er skæv.

/
    Jesper

• #6   6. sep 2006 nej der er ingen pulsering, tænkte på om der måske var en speciel type bremseklodser man kunne montere, blødere eller hårdere belægning, nogen bud på det? eller nogen der har erfaring med det?

• #7   6. sep 2006 Der er meget normalt at overfladen på en bremseskive ikke er jævn når man køre fingeren over den. Hårde klodser slider mest på skiven.
    Hvordan påvirker det din bremseevne??

/
    Jesper

• #8   6. sep 2006 min bremseevne? ved ikke lige hvad du mener, men skiverne er rigtig fine uden riller osv.....

• #9   6. sep 2006 Du skriver at den "rufler" hvad det så end betyder, og jeg spørger så bare om hvilken indvirkning denne ruflen har på din bremseevne, siden det er irreterende når der bremstes hårdt.

• #10   7. sep 2006 Hej igen Jeg kan mærker det meget svagt ved meget hård opbremsning men bilder mig ind det er fordi mit mønster går på langs. Jeg kan tro det er værre hvis mønstret går på tværs. Jeg vil selvfølgelig gerne rettes hvis der er en der mener det er en vildand. Men har selv fået det fortalt og syntes det lyder rigtigt da det kun er under meget hårde opbremsninger det opstår.

• #11   7. sep 2006 det skulle mærke som om du kører over et vaskebrædt

• #12   7. sep 2006 Hej, det du snakker om med vaskebrættet passer faktisk
    meget godt, men da jeg har kørt i mange år, dog på andre cykler, har jeg aldrig haft det problem før. Det er kun på min zx10er jeg har haft den "vaskebræt-ruflen", mærkeligt!! men jeg prøver at skille det hele ad, og smøre det op! et nyt dæk koster jo lidt og så kan jeg lige forestille mig det ikke løser problemet. men kom bare med flere ideèr, erfaringer.

Kommentér på:
Forbremse

Annonce