439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Overbrændt sikring til blinklys på Bmw R1100RT Overbrændt sikring til blinklys på Bmw R1100RT

Sikringen til blinklyset brænder over fra tid til anden eller næsten hver gang jeg trækker mc'en ud af garagen. Næsten alt er prøvet, mht til fejlsøgning, kontakter, lys, katastrofeblink, varme håndtag osv. Nu vil jeg prøve at pille spejle og blinklygter af foran for at tjekke for klemte ledninger. Hvis der er nogen der har forslag til noget jeg kan prøve for at løse problemet, er de meget velkomne til at skrive på denne tråd. På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overbrændt sikring til blinklys på Bmw R1100RT
  • #1   22. apr 2015 Tænker det kunne være din ensretter der er brændt af og derfor giver for høj spænding vekselstrøm.

Men så ville u selvfølgelig også have problemer med at have strøm på cykle generelt ved opstart.

• #2   22. apr 2015 Ja, det tænker jeg også. Det er dog svært at fejlsøge når alt virker. I går da jeg trak mc'en ud for at kigge nærmere på problemet, skete der selvfølgelig ikke noget. Såsgudaosse,#%&¤

• #3   22. apr 2015 Det lyder, som du selv er inde på, som en klemt eller gnavet ledning.

• #5   23. apr 2015 Ja, det skal selvfølgelig også prøves. Pga dovenskab vil jeg først prøve ting der ikke kræver at alt plastikken skal af. Men ellers er der nok ikke nogen vej udenom at skille kåben ad og se hvad der gemmer sig i dybet. smiley Tak for jeres kommentarer.

Kommentér på:
Overbrændt sikring til blinklys på Bmw R1100RT

Annonce