{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Dæk, igen, igen.. {{forumTopicSubject}}

Sæsonen lakker mod enden og det er blevet tid til at overveje gummisituationen.. Nu er min "havelåge" jo af ældre dato og derfor født med 16", hvilket jo sætter sine naturlige begrænsninger udi valg af slidbane..

Jeg har de sidste 3 sæsonen kørt på Avon, hvilket jeg egentlig er OK tilfreds med, Meeeen. Det kunne jo være at der var en eller flere herinde, som har en erfaring som kan siges at være positiv med andre mærker..

Kørselsmæssigt, er den for tung til GP-race med snævre sving, men den kan godt li en hurtig start og lige strækninger.. smiley

Jeg har rodet rundt på nettet via div. links herinde fra. Og jeg vil ikke påstå at jeg er blevet klogere.. Hvordan skal jeg kunne vide om Metzler er at foretrække, frem for eks. Bridgestone.. Så derfor lad mig høre hvad I mener er et godt dæk til en gammel dame som min..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk, igen, igen..
  • #2   9. sep 2006 Hvad med et par fælge fra en zzr600 fra eks 92, de hedder 3,5 x 17 og 4,5 x 17 med 120 og 160 i bredden ?

  • #3   9. sep 2006 Ja, eller den lidt heftigere løsning....
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=8878
    Så får du USD gaffel OG 17" fælge... smiley


  • #4   10. sep 2006 smiley Jo tak. har selv overvejet at finde andre fælge. Er bare ikke klar til de konstruktive ændringer det vil kræve på "lågen".

    Var mere interesseret i nogle erfaringer med andre dæk. Jeg har fundet mange, ikke made in Taiwan, dæk ude på nettet. Men hvad der lige taler for det ene frem for det andet kan ikke gennemskue.. Dæktest bliver der lavet mange af og de kan læses til stor fornøjelse. Men de bliver som oftetst lavet på nye sportsmaskiner og gerne under ekstreme forhold og ikke mindst med semi-professionelle kørere. Derfor synes jeg ikke at de giver et bredt billede for og af den almindelige hverdag og mere almindelige kører....

    Men jeg må jo bare lede videre og læse noget mere smiley

    Thanks anyway smiley


Kommentér på:
Dæk, igen, igen..

Annonce