483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Yamaha TR1 guru i østjylland søges. Yamaha TR1 guru i østjylland søges.

Hej MC Galleri.

Jeg har fået købt mig en gammel Yamaha TR1 fra 83' som skal ombygges til et caferacer projekt. Cyklen kan starte og køre fint ud af landevejen, men så snart at den skal stå i tomgang kommer problemerne....
Når den er kold hoster og spytter den noget og tænder ikke på begge cylindre hver gang. (ok - gammel cykel)
Så snart den bliver varm tænder den fint på begge cylindre, men ved motorbrems lyder det som om at den skyder tilbage (knalder) - altså ikke ud i udstødningen, men en utæthed et eller andet sted.
Hvis man så har holdt i et lyskryds og skal køre, så hakker den meget de første 30 meter hvorefter den køre fint igen. Falder meget langsomt i omdrejningerne efter man slipper gassen.

Har været på MC værksted hvor de skulle justere den og få den til at køre ordentligt - men det er åbenbart sjovere at skrue i nye maskiner istedet for en gammel hvor det stadig kræver håndværk, så så snart den kunne starte blev den sat udenfor døren som færdig.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender enten en privat person eller et værksted i nærheden af Århus som kan hjælpe mig lidt på rette vej - mod betaling selvfølgelig :).

På forhånd tak,

Mvh. Thomas.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha TR1 guru i østjylland søges.
Kommentér på:
Yamaha TR1 guru i østjylland søges.

Annonce