2.571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Udluftning af kobling på gsxr 1100 Udluftning af kobling på gsxr 1100

Jeg står og er igang med at udlufte min kobling, men det fungere bare ikke. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvordan i plejer at gøre? Den måde jeg har forsøgt det på, er ved at pumpe tryk på cylinderen og så holde koblingen inde og derefter åbne for udlyftskruen derefter lukker jeg for skruen og gør processen forfra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udluftning af kobling på gsxr 1100
  • #2   9. maj 2015 Du kan også sætte en slange på skruen så du kan opsamle væsken og lade tyngdekraften Gøre arbejdet. Bare fyld væske på efterhånden som det synker i beholderen smiley

• #3   9. maj 2015 Har lige gjort det på min Gsx 14oo, da jeg skiftede til armerede slange på hele cyklen, det er tålmodigheds arbejde ! Først pumpede jeg , indtil der kom klar væske uden for mange bobler. Så lukker man for udluftningskruen. Så pumper man tryk, åbner udluftnings skruen og lukker igen. Det tog nogen tid men lykkedes smiley

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #4   9. maj 2015 Det *kan* sommetider betale sig at lade den stå natten over og lade boblerne samle sig.

• #5   9. maj 2015 Tak for de gode fif. Jeg ser og det ikke lykkedes på et tidspunkt smiley

Kommentér på:
Udluftning af kobling på gsxr 1100

Annonce