563 visninger
|
Oprettet:
anbefaling af alarm!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej,
er der nogen der har erfaringer med alarmer med pager? jeg vil nemlig gerne kunne give tyven en ordentlig omgang kærlige klask med et boldtræ i tilfælde af forsøg på tyveri.... eller bare ringe til politiet...hmmm
mvh
morten
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.682
Kan du ikke lige slette den ældste
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.643
Jeg har selv en Dantrax som er kombineret GPS/SMS alarm. Dvs, at man får oplyst en position, som så efterfølgende kan tastes ind på Dantrax's HP og så får man en adresse. Jeg har følgende bemærkninger til denne type alarm.
Den virker ikke særligt godt, hvis den står inde.. f.eks garage, den har ikke kunne finde tilbage til GSM netværket når den har været udenlandsk og har slet ikke virket i udlandet.
Har desuden hørt, at tyvene stjæler din kværn, kører den ind i en stålcontainer, kælder eller lignende, hvor GSM så ikke virker. Her skiller de den ad, finder alarmen og destruerer den, alt dette inden du når at sige øhhh hvor er min kværn... Men ideen er jo god nok..... Min kostede 7.5k inkl. montering og det var ikke pengene værd!
Bare min mening... *SS*
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.679
havde kigget lidt på den dantrack. men jo egentlig logisk nok. men så skal de jo næsten vide der er en dantrack på den. havde kigget lidt på en fra louis der hedder legos 3 med tilhørende pager. men jeg ved ikke.. evt nogen der har andre forslag..? evt en bedre løsning. udover at støbe cyklen ind i beton...?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.643
anbefaling af alarm!!!!!