863 visninger
|
Oprettet:
Blanding af olie? {{forumTopicSubject}}
Hey..
Jeg har lige købt en ny olie idag:
Shell racing olie eller sådan noget.. Den er fuldsyntetisk
Og så har jeg stadig lidt af det gamle jeg fyldte på nemlig Shell VSX syntetisk.
Kan man godt blande de 2 olier sammen?
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Denne (eller disse) olie(r) står bare i en tank ved alm. temperatur og tryk, og der sker ingen aktiv blanding eller hårde mekaniske påvirkninger, der kan få dem til at ændre grundegenskaber eller kondensere ud.
Hæld det bare sammen
Blanding af olie?