{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Rødt skidt GS500 {{forumTopicSubject}}

Hej har forleden handlet mig til en Suzuki gs 500 fra 94. Da jeg handler med manden siger han til mig at jeg skal få indstillet den i tænding'en hvis jeg ikke vil have den til at skyde fra udstødningen (med anden potte) men ca over en uges tid begynder den at skyde endu mere en den plejer og til sidst begynder den ikke og vil trække, tá gas eller gå ordenligt.. Da jeg aldrig har makket i andet end mineralli motor til knallert er jeg ret u vidden omkring hvad jeg skal gøre og begynder at spørge lidt rundt hos dem jeg lige kender der har forstand på MC og for at vide at det helt sikkert er et kaburator problem. Og begynder så at rense den og finder dette som du ser på billedet. Så er mit store spørgsmål. Hvad er det og hvor kommer det fra ? Har lidt på fornemmelsen at jeg er blevet snydt for da jeg henter den siger han at jeg skal huske at slukke for benzinen når jeg ikke køre og skal så derfor pege nedad og opad hvis den skulle være tændt. Men har læst på hanen og der er 3 valgmuligheder RES - ONE - PRE. hvor PRE er opad og betyder vel ikke OFF.??? Håber på du kan hjælpe mig på forhånd kæmpe tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rødt skidt GS500
Kommentér på:
Rødt skidt GS500

Annonce