1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp - YOSHIMURA pakning... hvor? Hjælp - YOSHIMURA pakning... hvor?

Jeg mangler en pakning til min Youshimura RS-3 potte. Pakningen skal sidde mellem for/mellem-rør og selve bolt-on potten. Mine lokale forhandler har endnu ikke umiddelbart kunne hjælpe. Venter på at de får en original pakning til for/mellem-rør hjem men der ingen garanti for at den passer i potten!
Har også forsøgt Krog MC (Importør Youshimoura) men kan ikke få kontakt til ham!
Nogen der har forslag til hvor jeg kan få hjælp?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - YOSHIMURA pakning... hvor?
  • #1   19. sep 2006 Det lokale pejsecenter, de har sikkert noget varmefast pakningsmateriale du kan tilpasse.

• #2   19. sep 2006 Godt foreslag Brian.
    Har netop talt med LC Racing, og det var også hans forslag. Han kaldte det pakningsgarn til kakkelovn. Tror evt. det kan bruges som midlertidig løsning indtil jeg får fingre i en rigtig pakning.

• #3   19. sep 2006 jeg kører med en kobberplade på min, har holdt uden problemer

• #4   19. sep 2006 Rasmus, jeg brugte det på en tidligere MC hvor man skulle genbruge den gamle pakning ved montering af slipon, den gik selvfølgeligt i stykker og jeg brugte netop sådan noget til en pejs. Det holdt fint og den var helt tæt, så go for it smiley

• #5   23. sep 2006 Seneste up date!
    Har nu i to dage kørt med det her pejsepakningsgarn og det virker tilsyneladende OK. Har dog bestilt en riftig pakning til potten hjem men der kan i følge forhandeleren gå optil 6 uger!
    Kig evt i profilen for at se resultatet.
    Tak for hjælpen skla i ha´!

Kommentér på:
Hjælp - YOSHIMURA pakning... hvor?

Annonce