{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Ronni H
Ronni H
Tilmeldt:
28. maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Suzuki gs500e {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kan ikke få liv i min GS500 mår jeg prøver at starte den giver det et ordenligt knald og en stik flamme ud af udstødningen.
ER under søgt
Kaburator renset
Gnist kontroleret
Nyt benzin
Kan ikke finde utætheder nogle steder
Komprotion er kontroleret

Tænker om det kan være ventiler men ved det ikke, så kom gerne med forslag måske i har prøvet noget ligende måske jeg har overset noget

Det skal lige siges at den har stået i 4 år og var ude og køre kort prøve tur for et par dage siden ca 500 meter prøblemer på prøve tur var at det ikke kunne stå i tomgang uden choker

Håber nogle kan hjælpe
Mvh ronni hansen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gs500e
  • #3   28. maj 2015 Gunk og gnask i karbonaderne af og rens. Det kan blive noget snasket noget efter 4år... nu står den ikke på pri, vel

  • #4   29. maj 2015 Det er måske lidt langt ude, men du er ikke kommet til at bytte om på tændkablerne, så tændkabel til cylinder 1 sider på cylinder 2 og omvendt.
    Jeg rodede engang med en Kawa 400 hvor den forrige ejer havde lavet dette nummer og den skød gennem udstødningen fordi udstødningsventilen åbnede under tænding.


  • Ronni H
    Ronni H Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   29. maj 2015 Tak for kommentare jeg starter med tænding og ventilmåling så vender jeg tilbage

  • #6   29. maj 2015 Stod og rodede med en med samme symtomer for lidt siden.. Friske tændrør og den startede med det samme..

    Den gik rigtig dårligt inden hvis man fik den igang smiley


  • Ronni H
    Ronni H Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   9. jun 2015 Det var tændrørne så nu har jeg renset dem men de soder til med det samme igen og med det samme der mener jeg inden for 5 minutter nogen forslag

  • Ronni H
    Ronni H Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   9. jun 2015 Det skal lige siges at det er nye tændrør der sidder i

Kommentér på:
Suzuki gs500e

Annonce