Opbygning af ledningsnet Cafe Racer Opbygning af ledningsnet Cafe Racer
Hej
Jeg har en CB750 fra 77 ombygget til Cafe Racer. Det eneste der irritere mig, er det originale ledningsnet, der efterhånden er blevet alt for mishandlet.
I den forbindelse vil jeg høre, om der er en herinde (Nordjylland eller Østjylland) som er nørdet i ledninger og ledningsnet, og som har mod på en sådan arbejdsopgave - selvfølgelig mod betaling. Jeg vil gerne have lavet et ledningsnet fra bunden, som er lavet af kvalitetsledninger, kvalitetssamlinger, ballistic batteri, ny regulator og alt hvad der høre sig til. Det hele skal monteres under sædet.
Hvis ikke er der så nogle, der kan henvise til en god guide til et sådant projekt?
Jeg har vedlagt et billede af cyklen.
nov 2008
Følgere: 9 MC-er: 7 Emner: 30 Svar: 274
ledningsnet som man ønsker. Det er blot et spørgsmål om hvor meget man vil ofre, men de laver altså noget kram.
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 14
Fed henvisning. Jeg er lidt skeptisk, fordi de ikke har mulighed for at lave det på cyklen fysisk. De laver vel et ledningsnet, hvorefter de sender det?
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
er det ikke bare trække nogle plusser samt max. 3 relæer for et maximalt tab af strøm til lys og motor
du har jo hverken køleblæser , temp.måler eller blink der kræver en eksamen i el
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 71
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
aug 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 12
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 14
Tak for henvisningen. Hvad med regulator og sådan? og hvad er funktionen af den egentlig? har smidt et link til den jeg taler om.
http://cognitomoto.com/collections/electronics/products/ricks-regulator-rectifier-combo-cb350f-cb400f-cb500k-cb550-cb750
aug 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 12
Regulator/ensretter laver vekselstrøm om til jævnstrøm og sørger for at det kun kommer den ene vej , hvis jeg husker rigtigt.
Den skal du også bruge.
Opbygning af ledningsnet Cafe Racer