{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

renovering af bagstøddæmper {{forumTopicSubject}}

hey

var for et par mdr siden setup kursus
da vi så skulle skrue på reebounden var der kun 3-5 hak der burde være mindst 13(ikke helt sikker på den præcise model) nå men vi skruede den så helt i bund efter det var meget langsom og blev ikke rigtig hurtigere igen

så dagen efter skulle jeg på bane og da cyklen så skulle tjekkes var den nu alt for hurtig i reebounden så konklusionen blev så af det måtte være justeringen der hænger

og nu sidder jeg så og skal havde fundet nogle der kan lave dette(gerne nogle bud) og kan et alm service klare det eller ??

bag dæmperen er en ölins fra slut 90 formegentlig fra en yzf750 evt yzf1000 thunderace


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renovering af bagstøddæmper
  • #1   7. jun 2015 det er din rebound nål som sidder fast, der kan være flere årsager; enten at din dæmper at blevet samlet forkert ved sidste service, og der er luft i dæmperen, Forkert gastryk. At dyssesystemet omkring rebound adjusteren, har sat sig.

    Din dæmper skal adskilles totalt, lidt mere end et "alm-hit and run" service, og samles korrekt, så er du flyvene igen smiley ..
    En Ohlin dæmper kan altid fixes igen ...


    Du kan skrive en PM til mig hvis det har interesse


  • #2   7. jun 2015 så er den sikkert samlet forkert da ham jeg købte den af sidste år sagde den lige var renoveret hm (han var lige udlært maskiningeniør og har lavet stort set alt selv)

    men da altid noget det kan fixes
    lidt en skam du bor så langt væk


Kommentér på:
renovering af bagstøddæmper

Annonce