{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rens , indstil og sync af kaburator
  • #1   11. jun 2015 Jeg fik lavet en sync af min kaburator på min gamle GSX 600 F 98. det var en helt andet motorcykel bagefter smiley hvis du så også får den renset. så vil det jo blive helt sindsygt godt smiley den sync jeg fik lavet, betalte jeg 600 kr. for

På min 750'er fik jeg det lavet for ca 2 måneder siden, min kaburator blev omdyset og selvfølige sync af kaburator bagefter. så det passer til min udstødning. det blev også rigtig godt! så det er noget jeg godt vil anbefale at man offer penge på smiley

• #2   11. jun 2015 Super
    Takker
    Hvad kunne du mærke der var anderledes?

• #3   11. jun 2015 kaburator og tændingsfejl kommer oftest snigende , ofte er tændkabler , hætter , luftfiltre en ret overset del på mcerne , samtidigt er rigtigt mange mcer justeret ret magert fra fabrikkens side ...
    Hvornår er sidste ventil justering foretaget ?

• #4   11. jun 2015 Har endnu ikke gjort der fuldt ud. Fik justeret luftblandingen. Bare en halv-kvart omgang på skruen. Helt anden motor gang. Men det var nok også første gang i 10 år. Normalt siger man hvert 2-3 år.

• #5   11. jun 2015 Ventilerne er lige tjekket
    Pga bukket udstødnings ventil ( knastkædestrammer røg )

• #6   11. jun 2015 Har tænkt på at skifte tændspoler og hætter
    Men de virker jo fint endnu smiley

• #7   11. jun 2015 synkronisering påvirker kun det lave område mærkbart , men som en længere oppe skriver juster/mix skruerne kan som regel godt tåle op til en halv omgang til den federe side hvilket giver lidt mere bund og jævnere motorgang , en for mager blanding er svær at antænde ligesåvel som for fed , igen hvis tændkabler og hætter er tvivlsomme med for megen modstand og for lang gab imellem tændrørselektroderne så har du en svag trækkraft og giver dermed mere gas for at komme afsted ... det giver så ringere benzin økonomi da det ryger lige igennem uden at antændes

• #8   11. jun 2015 Den trækker først rigtigt godt efter 6000 Omdrejninger

• #9   11. jun 2015 prøv at mål kabler og hætter igennem og sammenlign værdierne smiley for mig at se er synkronisering sidste punkt på listen når alle andre er tjekket 100%

eneste rigtige er også rullefelt så har du kurve for alle omdr.tal , kan aflæse slidte styr og nåle m.m. området du bruger mest på nålen vil slides hurtigere , nålene kan også være bøjede smiley

• #10   11. jun 2015 På min 750'er når den står i tomgang står den lige i skabet, lyder meget mere rolige.. den cykler ikke op og ned i omdrejninger... nålen står helt stille smiley også trækker den på en helt anden måde... men den fik også lidt flere hypper efter den omdysning. den er helt ligeglade med hvor varmt eller koldt det bliver. den knalder heller ikke i udstødninget efter den er blevet omdyset. som den gjore tidliger

Min GSX 600 F 98. var det næsten det samme, men den hakket lidt i når det blev varmt, altså de der 22-25 + grader. den var nemlig ikke blevet omdyset til min udstøning. og knaldet også helt sindsygt

• #11   11. jun 2015 Denny hvor meget mere dyse fik din i forhold til standard ? +5 ?

• #12   11. jun 2015 Den står godt i tomgang og knalder ikke.
    Men den har nok ikke fået det gjort i 10 år.

• #13   11. jun 2015 Mener han sage et nummer op... der sad standart dyser i den, også satte han næste størrelse i smiley har er udskriften efter omdysning og en tur i testbænken smiley den køre super fedt! smiley den trækker meget bedre i alle gearne nu, end den gjore tidliger. så selv om det var røvedyrt, så er jeg en glad mand!!

profilbillede
  • #14   11. jun 2015 Fik den også rullet til deres Åbenhus dag hos Enghave for en flad hund. inden den bliver omdyset

urban. jeg har ikke en skid forstand på det, kun hvad jeg fik at vide smiley hehe de har en mekanikker dernede som synes jeg skulle offer et Jetkit på den, men synes det måske var lidt overkill smiley på en F'er smiley

profilbillede
  • #15   11. jun 2015 kurverne ligner meget hinanden , men den er lidt længere oppe på skalaen , den del med hestene i nær rødfelt området betyder mindre da man ikke kører der til hverdag , der må bundtræk og letkørt være optimalt , momentkurven skal helst være fri for store huller og noget nær umuligt lige at sjusse sig til på landevejen - lambda tal , hc og co så kunne det rulles helt perfekt , mon ikke snart Racing for fun dukker op , han er vist rimeligt perfektionist hvad blandingsforhold og output betyder for en motor

• #16   11. jun 2015 # urban

Ja det er Chefen (karsten) selv der har arbejdet på den smiley også har jeg øffet en hel del om at det i den grad pisset mig af at den knaldet så meget som den gjore, op igemmen gearne, og når jeg slap gasen ved høje omdreninger. så han viste at det skulle stå lige i skabet før jeg er en glad kunde smiley

Kommentér på:
Rens , indstil og sync af kaburator

Annonce