{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

kædekit zzr 600 {{forumTopicSubject}}

jeg står og skal have nyt kædekit. men hvilket skal jeg bruge.. jeg kender stort set kun til DID. men hvilke mærker er godt og hvad er knap så godt.

eller skal jeg bare få bestilt det her
http://www.ebay.co.uk/itm/DID-X-ring-Chain-and-Sprocket-Kit-ZZR600-E-1993-2004-/131528080128?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1e9faf3b00


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kædekit zzr 600
  • Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #1   11. jun 2015 Ville holde mig til D.I.D ,men RK er også god kvalitet og Regina kan også gå an.

  • #3   11. jun 2015 hey michael

    jeg prøvede lige og bestille et kæde kit.. men jeg fik ikke nogen orderbekræftelse.
    normalt får man en bekræftelse umiddelbart efter man har bestilt.. men hvordan er det med dem..


  • #4   12. jun 2015 Hej Michael smiley Min kære gamle ZZR 600 kører med DID kædekit, og dem kan jeg roligt anbefale smiley

Kommentér på:
kædekit zzr 600

Annonce