{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

DB-Killer, Sort efter kort tur {{forumTopicSubject}}

Hej MC Galleri!

Jeg har lige monteret en DB-killer på min Akrapovic SP udstødning. Jeg er lidt i tvivl om det nu er det rette valg.

Da jeg igår eftermiddags tog en kort tur på den, føltes den lettere tilbageholden i forhold til hvad den plejer, til gengæld får jeg en meget hulere og dybere brummen, hvilket faktisk er meget fedt. Desuden "poppede" den langt fra ligeså ofte som den plejede.
Da jeg kom hjem fra turen, så jeg at nettet på Db-killeren var sodet godt til efter den forholdsvise korte tur. Jeg har ikke et billede af det, men Db-killeren der er monteret ser sådan ud:
http://www.weissracing.eu/akrapovic-db-killer-v-tuv028.html



Er det normalt eller er der noget rivende galt med benzin/luft ratio? Ville jeg få noget ud af at kigge på tændrørene? Håber i kan hjælpe mig til at diagnostisere

Der er selvfølgelig tale om min XT 660x fra 2005

- Victor


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB-Killer, Sort efter kort tur
Kommentér på:
DB-Killer, Sort efter kort tur

Annonce