1.385 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

ZZR 1100 mono støddæmper udskiftning ZZR 1100 mono støddæmper udskiftning

Havde lige en bagpå i går, og fætter futtog blev blød som smør bagi, så det ser ud til at den bagerste dæmper har tabt pusten.
Nogen der har prøvet at skifte den( gerne fif ifb. Med udskiftning), og endnu bedere, har nogen en sådan dæmper de vil sælge, Kawa'en er årgang 97'

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZZR 1100 mono støddæmper udskiftning
  • #5   2. jul 2015 Den har tabt både gas og olie, så fjederspænding er hvis ikke på tale, NYT PÅ, tak for de gode indlæg

• #7   2. jul 2015 Ivan, lyder til du har prøvet det på en zzr1100, måske du kort kan redegøre for hvad jeg skal afmonterer, og evt hvilken rækkefølge mvh. smiley

• #10   3. jul 2015 Tusind tak Ivan , meget brugbar Info, har Haynes bogen

• #11   3. jul 2015 LIVIN: Lyder interesant , lidt Info om de to dæmpere, skriv evt til mig på bettepot@gmail.com

• #13   5. jul 2015 Ivan, kan du sende et par billeder af den Wilbers bagdæmper til min mail bettepot@gmail.com
    Er meget interesseret mvh claus

• #15   5. jul 2015 He he , sorry, ikk helt frisk efter i går

• #16   5. jul 2015 Livin, kan du sende et par billeder til bettepot@gmail.com af den bagdæmper, er meget interesseret, mvh. Claus

• #17   5. jul 2015 Nu var Kawa'en og jeg så lige ude på en lille tur i aftes, den skulle selvfølgelig lige ha lov at strække ben på motorvejen mellem Silkeborg og Århus, det kan jeg IKKE anbefale, med dårlig monodæmper, av den skaber sig hvis man rammer de "bløde " bump på motorvejen, så IKKE mere køren MC før den er skiftet, starter i dag med at adskille på liften

profilbillede
  • #19   5. jul 2015 Livin, det fint nok, tak

• #21   7. jul 2015 Modtaget LIVIN, svar er sendt, takker

• #22   28. jul 2015 OPDATERING: ros til Livin for hurtig levering af monodæmperen, og den var bestemt i overraskende fin stand.
    Her til aften sprang jeg så på opgaven , nemlig at få skiftet den dæmper, følgende skulle afmonteres:tank-batteri-sæde, sideskjolde, derefter afmonterede jeg de seks bolte der holder bagskærmne, og kunne så rykke skærmen ca 15 cm tilbage, hvilket gjorde at jeg kunne afmonterer den øverste boldt på dæmperen, derefter afmonterede jeg 2 bolte i bunden (kødbenet) eller hvad man kalder det, og derefter Bolten i bunden af dæmperen.
    Lidt ekstra rengøring nu hvor det var skildt ad, og derefter samlede jeg i modsatte rækkefølge, fik smurt alle smøreniplerne ved samme lejlighed, så skal ud og teste i morgen, jeg melder om resultatet smiley

• #23   29. jul 2015 Det blir godtB), er skiftet nu, maskinen er samlet, og en prøvetur står for døren i morgen B)B)B)

profilbillede
  • #25   30. jul 2015 Velbekomme Livin, det haster ikk med at du ringer smiley

• #26   8. okt 2015 glemte hvis lige at melde tilbage på resultatet: den køre fantastisk, ingen skaberi længere, og klippe stabil, så alt i alt skide godt, go vinter til jer , nu må vi jo snart holde pause fra landevejene, men så der jo tid til at få optimeret, og nusset om banditten.
    Mit projekt hedder afmontering af kåbe, polering af div. alu og så en hovedrengøring, det bliver ifb. med at jeg udskifter min originale udstødning med en 4i1 Cobra smiley

Kommentér på:
ZZR 1100 mono støddæmper udskiftning

Annonce