{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.535 visninger | Oprettet:

Mc uden P lys! !?? .. {{forumTopicSubject}}

Hej!

Historien : jeg købte for 4 år siden en fin Honda rebel 400ccm '87 . En gammel dame havde haft den og passet den fint uden at lave noget som helst om på den her i Danmark!

Jeg køber den, får den synet uden problemer og kører på den i 2 år. Pga uddannelse piller jeg pladerne af den og lader den stå stille i 2 år ca. Nu skal den så synes igen, men pga at der ikke er p-lys i forlygten , kan jeg ikke få den synet nu!? .. Og den står original, altså fuldstændig som sidst jeg fik den synet for 2 år siden...
Altså motorcyklen er født uden det lovmæssige p-lys ..( et lys der skal kunne virke, hvis man går fra cyklen f.eks. På en motorvej) sådan forstår jeg det i hvert fald..


Hvad gør jeg ??

Skal jeg finde en anden syns mand , eller kan man hurtigt og nemt putte en ny forlygte på?

Vh martin bentzen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc uden P lys! !?? ..
Kommentér på:
Mc uden P lys! !?? ..

Annonce