{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Frederik Ø
Frederik Ø
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13

Nyserviceret Bandit der ikke vil starte {{forumTopicSubject}}

Hej MC-Galleri

Jeg har lige fået mit kørekort (2 uger siden) og havde på forhånd købt en flot rød Suzuki 600 Bandit.

Jeg har lige haft den til service hos en Suzuki-forhandler og har sluppet en mindre formue for at få den fixet og den kørte fint hjem i mandags (dog efter en del drama, da teknikeren havde overset en løs vakuumslange).

Da jeg her til aften ville ud at køre min første tur (nu hvor vejret er godt), vil den ikke starte. Først ville den gerne køre i tomgang med choker, men hver gang jeg forsøgte at slå chokeren fra, gik den død. Efter lidt tids bakseri vil den så slet ikke starte - uanset hvordan chokeren er sat.
Der er lys på panelet og jeg kan høre at den forsøger at starte motoren, men den bliver ikke ved.

På værkstedet kan jeg se at de har skiftet bl.a. tændingsrør og batteri - så dette burde ikke være et problem.

Jeg er totalt i vildrede over hvad jeg skal gøre for at komme videre og tænkte at dette måtte være det rette forum.
Er den bare død eller kan jeg få liv i den, skal den på værksted igen, eller skal jeg skrotte den / forsøge at få noget for den ved køb af en ny?

Det er en Suzuki GSF 600 (Naked) fra 1999 der har kørt ca. 45.000 km.

De bedste hilsener
Frederik

Kommentarer på:  Nyserviceret Bandit der ikke vil starte
Kommentér på:
Nyserviceret Bandit der ikke vil starte