Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle helt nyt jysk klædeskab 1.000 kr.
  • Hækklipning og evt. beskæring 1.250 kr.
  • Rengøring til hus primært hovedområderne 1.500 kr.
  • Ordne låse til døre flere steder. 700 kr.
  • Græsslåning af have og forhave 500 kr.
  • Jeg har en flagline der har sat sig fast i toppen af min flagstang og resten af linen er ned på jorden, håber der er en der kan hjælpe med det. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Check at fz6 ECU
  • #1   15. jul 2015 Er du sikker på det ikke er tændspolen, prøv at bytte ledningerne

• #2   15. jul 2015 Det har jeg prøvet. Hvis jeg sætter tændspolerne på ledningerne til tændspole 2 virker de. Men hvis jeg bruger ledningerne til tændspole 1, virker ingen af dem.
    Min eneste indskydelse er derfor at det er ECU'en den er gal med.

• #3   15. jul 2015 Mål fra stikket til ECUén og ud til tændspolerne

• #4   15. jul 2015 Saa blev der maalt. De to ledninger der gaar fra ECU til taendspolerne paa min er orange/sort og roed/sort. Ved ikke om dette er det samme for alle. Men fik foelgende resultater.
    Orange/Sort: Ca. 3.0 Ohm (Ohm setting on multimeter set to 200)
    Roed/Sort: Ca. 874 Ohm (Ohm setting on multimeter set to 2.000)

Jeg syntes det er maerkeligt at der er saa stor forskel, men ved meget lidt om stroem. Men for mig ser det ud som om der er forbindelse.

• #5   15. jul 2015 Det er da en fejl der er til at forstå, der skal være meget tæt på 0 ohm

• #6   15. jul 2015 Mener du paa dem begge to?
    Jeg maalte, for lige at kontrollere resultatet, de ledninger der gaar til taendspole 2 (den til cyl. 2 og 3) og der faar jeg samme resultater.
    Der var farverne roed/sort og Graa/Sort.
    Paa ECU'en er der kun en roed/sort ledning, saa det maa vaere "minus" som de to taendspoler deler.

• #7   15. jul 2015 pil stikket af ECUen og mål looped ved at kortslutte det par du har gang I

• #8   15. jul 2015 Kan du uddybe det yderligere, jeg er ikke sikker paa jeg forstaar.

Syntes bare det er maerkeligt at hvis jeg har samme modstand i begge par ledninger. Og jeg ved det ene ledningspar faar gnist, og saa tager samme taendspole og samme taendroer og flytter over paa det andet lednings par, og ingen gnist faar, at det saa skulle vaere ledningerne der er problemet, da de jo som sagt har samme modstand...?

Kommentér på:
Check at fz6 ECU

Annonce