{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.504 visninger | Oprettet:

Hvem har lyst til at hjælpe :-( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er gået helt i fisk med min Honda cb 500 t fra ´76.
Jeg kan ikke få den til at køre ordenligt.
Har efterhånden tjekket alt.
Kompresion,sat nye kaburatorer på, nye platiner,kondensator osv osv osv.
Ved ikke hvor jeg skal lede mere, og min erfaring/viden er kommet dertil, hvor jeg efterhånden må smide håndklædet i ringen.
Hvorfor vil den ikke, den kørte perfekt til at starte med..
Er der en virkelig super venlig sjæl på Fyn, der kunne tænke sig at hjælpe mig, kan sagtens både køre den til dig, eller vi kan stå hos mig.
Er så ked af at sommeren bare suser forbi, og jeg ikke har fået min kørelyst styret på nogen måde.
Giver meget gerne penge for hjælp, men har bare ikke pengene til at betale et værksted for timer for tiden. Så i er mit sidste håb, inden den bliver sat væk for i år, orker næsten ikke flere nederlag lige nu.

Mvh en fortabt kenneth smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har lyst til at hjælpe :-(
Kommentér på:
Hvem har lyst til at hjælpe :-(

Annonce