3.930 visninger
|
Oprettet:
valg af kædeolie ? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg står og overvejer at skifte kædespray, pt kører jeg med Castrol som jeg er super tilfreds med - http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/olie-rens-og-pleje/smoremidler/castrol-kaedespray-400-ml./n1388086096/pn-1495063177/
Har hørt en del om denne her her - http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/olie-rens-og-pleje/smoremidler/putoline-kaedespray-race-drytec-500-ml-aerosol/n1388086096/pn-481106132/
Hvad har i af erfaringer ?
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 22
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
De anbefalder The Ox chain lube. Jeg selv bruger den billige fra thansen, tror aldrig min fælg har været så grim før
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Aldrig mere kædespray til min kæde...
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 22
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
maj 2013
Følger: 31 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 109
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 78
http://harrysmotorservice.dk/produkter/103-div-plejemidler-og-olier/87-motorex-chain-lube-road-strong-spray-500ml/
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 581
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 610
Jeg synes castrol sviner ufatteligt meget.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
http://www.motorradonline.de/sonstiges/produkttest-elf-kettensprays-im-vergleich/329338
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
http://www.motorradonline.de/sonstiges/produkttest-elf-kettensprays-im-vergleich-fazit/329338?seite=13
Som man ser af skemaet er der næsten dødt løb mellem de 3 første, så det er bare at tage den billigste, synes jeg.
Der Platzhirsch räumt mal wieder einen Testsieg ab: Wer das Beste haben will, kommt am S100 von Dr. Wack nicht vorbei. Doch auch Caramba und das weiße Kettenspray der Louis-Hausmarke Procycle sind "sehr gut" - und dabei deutlich günstiger. Die mit "gut" beurteilten Produkte leisten in den beiden wichtigsten Kriterien Verschleißschutz und Abschleuderverhalten genauso viel oder sogar etwas mehr und sind ebenfalls einen Kauf wert. Castrol Racing enttäuscht etwas, Motul schwächelt beim Abschleuderverhalten, und Profi Dry Lube versagt beim Verschleißschutz total.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
http://www.motorradonline.de/sonstiges/produkttest-elf-kettensprays-im-vergleich-louis-procycle-weisses-kettenspray/329338?seite=9
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
De havde den på tilbud til 70 euro, men det er et stykke tid siden.
Min virker 100% og det gør de par stykker jeg har monteret på andres cykler, også.
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
I regnvejr ryger den op på 2 - men de to gange om året overlever jeg nok.
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 147
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 636
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.642
valg af kædeolie ?