1.079 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

drosling driller GS500Epå Suzuki drosling driller GS500Epå Suzuki

Hej, jeg har købt en fin gammel Suzuki GS 500E fra 1999, som er droslet, jeg fik at vide, at jeg bare kunne lukke hullerne i spjældet, hvilket jeg også gjorde, det fik topfarten fra 150 til 180kmt, MEN nu ville den pludselig ikke tage gassen i starten, så af med kaburatorene og fjerne limen i hullerne. Nu kører den fint, omend den står og kører op og ned med choker på, og der var intet problem før jeg skilte den ad Æv!! jeg har tænkt på at sætte et sæt kaburatorer på der ikke var droslet, men det løber hurtigt op, måske er det noget med at jeg har sat et filter på benzinslangen? jeg har også skifte omdrejningstællerkablet, men nlen på omdrejningstælleren farer op og ned ved 5-7000 omdr. som I kan se er jeg ikke så stiv i motorteknik, er der forøvrigt nogen der kender en god fritidsmekaniker i Næstved? jeg kunne vidst godt trænge til lidt hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drosling driller GS500Epå Suzuki
  • #1   16. aug 2015 Du skal have den justeret ind i kaburator da du har ændrer på lufte fordelingen med benzine
    Hvis du gør det rigti så sæt den på rulle feldt og få justere kaburator og ventiler og div filter så den har en chance
    Mvh Johnny

• #2   17. aug 2015 Hvorfor i alverden vil du drosle den? Hvis droslingen skal bruges til noget så skal du ha tuv papir på det og det får du næppe på et sådan gør det selv projekt smiley

• #3   17. aug 2015 Casper, jeg tror at han har fjernet droslingen..

• #4   17. aug 2015 Det alt for tidligt på dagen.. Du har selvfølgelig ret smiley prøv og tjek dine dyser om de matcher den originale størrelse så

• #5   17. aug 2015 Hej gutter
    Tak for jeres råd, jeg kan fornemme, at det ikke er noget jeg sådan lige selv løser, derfor ville jeg også, have en mere kyndig til at kigge på det, helst uden at værkstedsregningen oversteg Suzukiens værdi smiley , men jeg må høre hvad det lokale værksted skal have, tak for jeres råd smiley

• #6   17. aug 2015 Ja der følger dyser med i sådan et droslingskit til kaburatorer. Du bliver nødt til at skifte til originale dyser når du fjerne droslepladerne..

Det var sgu lidt lettere på min zx6r og zx10r. Bare en begrænsning i gasrullen smiley

• #7   17. aug 2015 Hej igen, ja Mads du er noget heldigere stillet, for lige at få det på plads, så er mit droslingskit til syneladende i spjæld og dyser jeg har vedhæftet et billede af spjældene

profilbillede
  • #8   17. aug 2015

profilbillede
Kommentér på:
drosling driller GS500Epå Suzuki

Annonce