{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Male Motor FZR. {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft et sammenbrud af min kobling og har i den forbindelse måttet skille meget af min FZR1000 ad.
De stumper jeg skal bruge først kommer fra UK om en lille uge. Så var det jeg tænkte: Jeg har næsten hele skidtet skilt ad. Jeg kan lige så godt sænke motoren og få den renset og malet. OG få renset alt af.
(Er gået i gang med at polere forrør/udstødning) og man kan jo lige så godt gøre jobbet færdigt.

Har søgt i forum. OG der er delte meninger mht varmebestandig maling kontra alm. Motip maling. Hvad skal jeg bruge? Skal jeg forholde mig til evt nedsat køling pga maling af motor/topstykke?

Jeg er bange for at jeg får en rigtig rigtig fin MC når jeg er færdig. Forrørene kommer simpelthen til at "spille", en smule hårdt for poterne!! Hold fast hvor jeg glæder mig til at komme ud at køre igen! smiley
Kan I hygge jer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Male Motor FZR.
  • #2   10. okt 2006 Jeg lytter lige med her. Er interesseret i om almindelig dåse-lak kan blive pænt. Jeg ville jo nok vælge at få det gjort et sted der har prøvet den slags før. Men så koster det jo...
    Var selv ved at bestille en omgamg orange varmefast pulverlak til en Vmax motor engang, men projektet gik i stå. Det ville have kostet 14000DKK for adskillelse - maling - nye lejer - samling - inddysning.
    Er der nogle steder i DK man kan få lavet sådan en omgamg?

    MvH - Allan


  • #4   10. okt 2006 Tak for jeres svar.
    Lige nu... Er der simpelthen ikke nok timer i døgnet. pyyyyyha smiley


Kommentér på:
Male Motor FZR.

Annonce