{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Mere lys i lygten. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Da der for nyligt gik en forpære på TLern er jeg nu på jagt efter, enten en ny pære til nærlyset eller til både nær- og fjern-lyset.
Der er i forvejen ikke for meget lys i lygten på sådan en TLS, så jeg ville gerne have noget, som gav godt med lys i forhold til det originale. Det skal lige nævnes at det er en H4 pære som sidder i.

Jeg har søgt lidt og kan se man kan få både Xenon kits, LED "pærer" og almindelige halogen. men men men...

Er der noget nævneværdigt lys at hente ved at bygge om til Xenon lys ? Kan det bedre betale sig at købe et sæt LED "pærer" og kan de give det bedste lys ?
Eller er det bedste et par helt almindelige 60W halogen ?

ELLER er det en 4. mulighed jeg helt har overset her ?

Håber der er nogle, som kan og vil kaste lidt lys over sagen smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere lys i lygten.
Kommentér på:
Mere lys i lygten.

Annonce