Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tasker til ZX-10
  • #1   20. jan 2005 nogen specielle? Originale eller hvad? Jeg har kørt med givirack sidste år på min gamle cbr600 det fungerer rigtig godt og er rigtig stabilt og pænt. Det var med givitasker til... Det er dyrt men det er pengene værd! Fåes hos de fleste forhandlere. Har giviracken endnu og vil godt sælge den... En anden løsning kunne være "saddeltasker" altså smidover tasker til lige at smide på med et par stropper... billig og en god løsning hvis det ikke skal bruges så tit!

mvh Offslow

• #2   20. jan 2005 Nej det var mere for at høre, hvad der var af muligheder.. Og så skulle de jo helst passe til maskinen. Ikke noget med lyserød. Det er ikke lige mig.. hvis du forstår. Ja men de der sadeltasker har jeg ikke meget tiltro til. .jeg skal køre fra Sjælland til Jylland ind imellem. Derfor skal det være rimelig kval. Hmm hvad skla du have for giviracken og hvad er der med til den.

• #3   1. feb 2005 Prøv lige at gå ind og se min annonce på dba. Det er godt nok ikke hård plast, men du slipper for bagagebærer... du går bare ind og søger på "sadeltaske" under "reservedele til motorcykler"

• #4   1. feb 2005 ---og så er det den øverste af de annoncer smiley

• #5   2. feb 2005 Hej Glenn L
    Jeg har den Givirack, - det er nok noget af det bedste du kan få. Der er monteringsbeslag til en honda cbr600 PC25 som følger med. Jeg regner med at ville have 1500 for det hele.... Bedre og mere stabilt bagagebære fåes næppe. Det er lavet i alu og ret stærkt.

• #6   2. feb 2005

• #7   2. feb 2005 Hej jan S.

Jeg har lige skrevet til dig på din profil ang. de tasker. Det ser lidt samrt ud.. jeg ringer lige til dig i morgen..

/Glenn

Kommentér på:
Tasker til ZX-10

Annonce