{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Problemer med lyset... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et irriterende problem som gør at jeg ikke kan køre på min MC. Det er en Honda CB500T fra 1976.

Jeg kan fint starte cyklen, men så snart jeg tænder for forlygten så dør maskinen, ligesom hvis jeg tog dødmandsknappen.

Hvis jeg tænder for blinklyset så falder cyklen i omdrejninger når lyset tændes.

Det er som om der ikke er nok strøm til at trække tændingen når jeg bruger en lille smule strøm andre steder.

Ladespændingen over batteriet er også for høj (ca. 15V), men det har den været længe og plejer at falde når jeg tænder for lyset..

Jeg syntes at jeg har været ledningsnettet fint igennem, men jeg syntes ikke at kan finde nogle fejl... Han det være en spole i statoren der er gået? Jeg tænker bare at så ville spændingen nok falde...?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med lyset...
Kommentér på:
Problemer med lyset...

Annonce