{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Hjælp til honda crf 450r {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en honda 450r fra 2005, jeg kørte på den, den anden dag, dog var den lidt sværd at starte, da den skulme have rimeligt mange kickstart før den startede. Den har lige fået justeret ventiler da de sad helt stramt da jeg købte den, men fik den til at køre efter justeringen. Idag da jeg ville starte den gad den ikke. Har tjekket om den laver gnist og den laver kun gnist 1 ud af 30 gange sådan cirka, har prøvet at sætte et andet tændrør (ikke originalt) i tændrørshætten, også derefter sætte den på stel og det er det samme der sker angående gnist. Jeg har tjekket at ledningerne så godt som jeg nu kan, og har haft en tester på ledningerne fra den øverste boks på styret, ned til tændspolen eller hva den hedder hvor tændrørshætten sidder på, og de ledninger ser ud til at fungere fint, så ved virkeligt ikke hvad der er galt. Håber nogen kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til honda crf 450r
  • #1   29. sep 2015 man kan ikke "justere" ventiler på en CRF 450´er .. Eller joh, det kan du godt med det holder et par få køre timer, så er de "faldet op" igen så der ikke er nogen frigang . Dine indsug-ventiler er titanium legeret .. når først den hærdning på ventiltrædefladen er slidt igennem, er de døde .. Det er KUN, byt til nyt ! .. Dvs, af med toppen, der skal rettes sæder i topstykket, og nye ventiler .. man kan IKKE slibe titanium ventiler .. hvis du gør det korrekt, kan den igen køre ca. 100 køretimer på et sæt ventiler .. Du kan også få sat rustfri ventiler i, de holder længere, og de kan slibes og justeres ... smiley

  • #2   29. sep 2015 Hej morten. Kan det være derfor at den ikke laver gnist ret ofte? Der er ellers kommet nye shins i så de ikke sad stramt

  • #3   29. sep 2015 nej ... send mig en Pm med noget tlf, så skal jeg hjælpe lidt smiley

Kommentér på:
Hjælp til honda crf 450r

Annonce