{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.138 visninger | Oprettet:

Dæk igen !!! men hvilke dæk er gode til vfr 750 rc36 {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved at det er lidt religion det her, men er der nogen der har lidt erfaringer de gerne deler ud af smiley

hvilke bør jeg vælge for at få lidt value for money, jeg søger primært dæk til touring, som også står godt fast i regn og er lidt slidstærk, (åltså ikke race/bane dæk) og der er jo mange mærker at vælge imellem.

har haft en vfr 750 rc24 med 18" baghjul og der satte jeg et brigestone bt 45 bagdæk på, det var supergodt i forhold til det METZELER lazertec der sad på i forvejen, men det er jo ikke sikkert det fungere godt på rc 36 (og jeg kan ikke finde det i den str. jeg skal bruge)

på rc36 er standart på baghjul vistnok 170/60 ZR17, men der er flere fabrikanter der foreslår 180/55 ZR17, (som også er monteret på nu) dog hælder jeg mest til standart størrelse sådan generalt, men er der en fordel ved 180/55 zr17 dæk ???

jeg har pt søgt på dækonline og her er nogle bud på fabrikanter, men er der nogle ud over det jeg har fundet som er gode???, eller der nogen af dem i ikke vil anbefale ??

AVON
BRIDGESTONE
CONTINENTAL
DUNLOP
METZELER
MICHELIN
PIRELLI

der sidder pt. (PIRELLI Angel) på cyklen, men jeg synes ikke om mit fordæk, der nærmest skøjter hen over affaldt'en når jeg bremser ved lav hastighed, dækket er også gammelt (6-7år), men ikke særligt slidt, men det er som om det ikke bider sig fast, selv når det bliver varmt !!! jeg ved godt at det kan være et symtom fordi det er gammelt !!! men bagdæk er ældre og det er jeg dog godt tilfreds med, vælger alligevel at skifte begge, men jeg skifter fordi jeg efterhånden er lidt nervøs for det fordæk !!!

vh og ha en god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk igen !!! men hvilke dæk er gode til vfr 750 rc36
Kommentér på:
Dæk igen !!! men hvilke dæk er gode til vfr 750 rc36

Annonce