{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Allan L
Allan L
Tilmeldt:
28. okt 2015
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 6

suzuki intruder vs 800 1992 california evaporative emission control {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
er her et klogt hoved der ved hvordan jeg fjerner evaporative emission control enheden fra min californiske vs 800 interuder, den er ikke særlig pæn at ha hængende op hækken og vil gerne af med den, det eneste jeg kan finde på nettet omkring dette forstår jeg desværre ikke helt, men forklaringen på engelsk hæfter jeg lige nederst.


If you simply plug the lines, your bike will run like crap. What you need to do is to get a 3-nipple vacuum fitting from an auto parts store, with two ends the size to fit the two lines to the canister, and one about 3/16 of an inch. Disconnect the hoses from the canister and then remove and discard it. Plug the hosed into the two ends of the new fitting, and leave the little nipple open. Tuck the whole thing under the rear seat, and you're done.

http://www.motorcycleinstitute.tk/suzuki-vs700-800-intruder/fuel-pump.html

Dette er en oversigt over systemet, som basalt set tager dampe fra tanken og gemmer den og ved kørsel, føre det ned i karburatoren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki intruder vs 800 1992 california evaporative emission control
Kommentér på:
suzuki intruder vs 800 1992 california evaporative emission control

Annonce