{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et lille problem med mine blinklys , efter jeg her monteret mit wingrack med blinklys vil den ikke altid blinke og når den så blinker går lang tid før den begynder at blinke. har sat nyt Rizoma EE031H blinklysrelæ på det hjalp lidt nu blinker den hver gang men der går ca. 4-5 sek. før den begynder at blinke. hvad kan der være galt ??
(har ikke led blinklys på)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blinklys
  • #1   10. nov 2015 Pærerne i dit wing rack (hvad det så end er for noget?) er helt sikkert mindre i effekt (og med stor sandsynlighed dermed også mindre synlige) end dine tidligere blink.
    Et belastning afhængigt relæ (almindelige elektro mekanisk relæ) består af en bimetal fjeder, der bruger den afsatte effekt i kredsen til at slutte og bryde med korrekt frekvens. Dette er ikke særligt præcist, hvorfor lovgivningen tillader en hastighedsvariation på mellem 60 & 90 blink pr sekund.

    Du har så, som så mange andre, ladet dig snyde til at tro at italienske Rizoma er løsningen på alle mc verdenens problemer smiley

    Hvis du bruger søge funktionen i dette ellers udemærkede forum, vil jeg tidligere have postet adskillige link til T-Hansen hvor de har belastningsuafhængige elektroniske relæer med både to og tre ben (magter ikke at forklare forskellen her igen) til omkring en hund. Du køber selvfølgelig bare et med samme antal ben som det du har nu.

    Hvis du ikke har travlt, kan du finde et lignende relæ i Kinesien til godt 15 kr inkl forsendelse....


  • #2   10. nov 2015 Jeg har kigget på mine pære og der er 23w foran og 21w bag . hvis jeg skifter til 21w eller 23w både for og bag så er mit problem løst ??

  • #3   10. nov 2015 Det burde være ok, med de pærer der, hvis de er på hhv 21 & 23 watt ved 12 volt (det sidste er vigtigt)
    Jeg ville starte med at skifte relæet til et belastningsuafhængigt elektronisk relæ, a'la det fra T-Hansen.


  • #4   10. nov 2015 Det vil jeg prøve ?

Kommentér på:
blinklys

Annonce