1.687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dt 175 rep af udstødning. Dt 175 rep af udstødning.

Lidt til dem der nok har det samme problem som jeg har haft smiley
I kan købe et nyt forrør til jeres dt'er hos dem her musket.co.nz. De laver en rimelig fornuftigt kopi af det originale forrør, og hvis man er lidt ferm med en vinkelsliber og et svejseværk, bliver resultatet godt. Jeg gav 650,- for forrør med forsendelse og 320,- i told og moms. Syns det er en rimelig pris kontra 3600,- for en ny original forpotte smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dt 175 rep af udstødning.
  • #1   13. nov 2015 3600 for en ny forpotte? har set flere nye på ebay til 150euro... endda performance

• #2   13. nov 2015 Ja okay det er 3600 for en original potte hos Yamaha smiley ved godt at man kan få en i England for ca 1200 plus noget porto.. Nu ville jeg bare bruge den originale for det var kun forrøret der var hullet som en ost. Men der er sikkert også mange der hellere vil købe en helt ny i stedet for at rep på den gamle smiley

• LocalRider
    LocalRider Tilmeldt:
    jul 2011

Svar: 43
    #3   12. dec 2015 Har du andre fifs til dele David?
    Kører du stadig DT'er? smiley

• #4   12. dec 2015 Hmmm nej ikke lige nu.. Jeg har bestilt nogle original dele til den hos en der har et mc værksted, for så er jeg sikker på at det er det rigtige dele der passer til den. Jeg ville have bestilt et stempel til den hos Yambits i England, men årgangen de har til er til de ældre, og der er stemplet ca 3mm lavere fra toppen end det originale så det går ikke. Tror det "nemmeste" er at købe original dele til dem hvis man ellers er glad for den og vil holde dem kørende. Ja jeg har den stadigvæk smiley den er bare skilt ad lige nu. Stel og baggaffel trængte til en ny gang maling, og så laver jeg lidt andre små ting nu når jeg er i gang smiley

• LocalRider
    LocalRider Tilmeldt:
    jul 2011

Svar: 43
    #5   12. dec 2015 Fedt nok, Jeg har købt en for nyligt smiley

Kommentér på:
Dt 175 rep af udstødning.

Annonce