3.783 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hvor meget bremsevæske skal jeg bruge? Hvor meget bremsevæske skal jeg bruge?
Hej jeg skal have skiftet bremse væske og ved ikke hvor meget jeg skal have købt hjem Det er både for og bag og hvor meget bremsevæske skal jeg cirka bruge så?
0 synes godt om
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
Så er der overskud til at fjumre lidt med udluftning, hvis nedenstående smutter.
Gør du det rigtigt, behøver du dog ikke bøvle med det.
Jeg gør det at jeg åbner luftskruen på den ene kaliper foran, og pumper kun lige akkurat til reservoiret er tomt - og så fylder jeg frisk væske på, og pumper reservoiret tomt igen og fylder frisk væske på. Så lukker jeg luftskruen på den første og åbner skruen på den anden, og pumper reservoiret tomt. Luk luftskruen og efterfyld til korrekt niveau i forhold til slid på bremseklodserne - og voila, så er den ged barberet.
Der er INGEN grund til at tømme systemet, for derefter at skulle lufte ud forfra.
dec 2012
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 38
Vi ses på vejene til foråret
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.336
bruger den her, det er det bedste bremsevæske jeg har prøvet, jeg har prøvet det skidt man kan få i thansen efter 15 timers kørsel var det kulsort
DOT5 suger fugt hurtigere end 4, så udskiftningsintervallet falder nemt til 6mdr hvis man bruger det, men hvorfor skulle man det når systemet er lavet til DOT4?
#5 - Hvorfor vil du det?
#6 - Det kan man sagtens og systemet tager ikke skade af det, men det giver ingen mening.
dec 2012
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 38
Hvor meget bremsevæske skal jeg bruge?