Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere lyd ?
  • #1   17. nov 2006 Hej Nichlas.

Ved ikke om det også gælder for din model, men et mere åbent luftfilter har gjort tricket andre gange.
    På min kammerats TL1000R havde han stort set alt andet inden han åbnede luftfilteret, og den sagde ikke meget. Men det ændrede sig voldsomt da han pillede ved filterkassen..

MvH - Allan

• #2   17. nov 2006 (link fjernet)

Den lyder da af meget.... Men nu ved jeg jo ikke hvordan din lyder med akropovic...

• #4   17. nov 2006 Du skal ikke pille ved luftfilterkkassen, da det ændre hele flowet i motor og højest sandsynlig giver dig mindre power! Det kræver ligeledes et custom map med helt åben luftfilterkasse.

Hvis du har en åben potte på! så få den flået fra hinanden (bor popnitter ud) og fjern indmaden, eller evt minimer mængden af indmaden.
    Saml potten igen og så har du masser af lyd.

Dengang jeg selv kørte r4 (er V2 mand nu) gjorde jeg tricket på stort set alle min cykler indne jeg var tilfreds med lyden!

Det kræver ikke en omjustering såfremt din mc ellers er justeret til potten som den er nu

• #5   17. nov 2006 Er det en road legal model Akra potte du har på ?? lyder mærkeligt den er så stille *S* ....

• #6   17. nov 2006 hvis din potte er streetlegal giver det sig selv hvorfor den ikek siger mere!
    Du skal have race udgaven for mest lyd!
    Det er også kun på den model det lader sig gøre at pille indmad ud for mere lyd

• #8   17. nov 2006 Ellers skift din udstødning til Vance & hines, så får du alt den lyd du kan klare!

Mvh. Rune smiley

• #9   17. nov 2006 Jeg havde en not for road use Laser på før, og nu har jeg en street legal Akrapovic, og jeg må da sige, Laseren buldrede mere... og bedre; men Akrapovic´en lyder da også meget bedre end original-potten.
    Jeg ville sige, at en race-potte med db-killer ville væ®e optimal, så kan du proppe db-killeren i, når den skal til syn og pille den ud ellers smiley

• #10   17. nov 2006 min potte larmer....jeg vil bare have mere lyd !
    Det er en ganske alm arkropovic i carbon....

Hehe......

• #11   17. nov 2006 så er eneste mulighed at skifte/fjerne indmad i potten

• #12   17. nov 2006 Slå en prut ???

• #13   17. nov 2006 Det er jo en 4-benet, de larmer bare ikke så meget, som V-2'ere og især 1-stampere.

For lige at sammenligne lidt:

Jeg: SZR 660, 1-cylindret, åben BSM Vampire potte.
    Ven: GSX-F, 4-cylindret, åben BSM Vampire potte.
    Når vi holdt ved siden af hinanden i tomgang kunne han knap høre om motoren gik på hans, så stor var forskellen. Selv når hans var helt uden potte på larmede min SZR betydeligt mere.
    Selvom gsx-f ikke er en sports mc, synes jeg det giver et meget godt billede af det.

Jeg har så det modsatte problem af dig, min kunne imo godt larme bare liiiidt mindre.

Løsningen må derfor være:

1. Pil udstødningen helt af og spar vægt...

2. Slå dødemandsknappen fra og til i mens du gver den max gas, så slår du de højeste prutter i byen smiley

3. Giv op, køb en en-cylindret, som min. Montér åben potte, max gas og slå dødemandsknappen fra og til i et væk, til du får fribillet til den lukkede... smiley smiley smiley

• #14   22. nov 2006 (link fjernet)

hehe

Kommentér på:
Mere lyd ?

Annonce