{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Nye blinklys {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nu står jeg i den situation at jeg ikke er den største haj til elektronik.
Jeg har min R6 som i forvejen har led blink monteret. Vil gerne have nogen med mere lys i, da de ikke lever op til mine krav.
Har så været ude og investere i et sæt rizoma blinklys, dem monterede jeg, OG de sprang. Jeg gik ud fra de modstande der sad på, ville fungere. Men nej.
Så jeg har brug for en lille hånd, så folk kan hjælpe mig med at finde ud af hvilke modstande, relæer og blinklys der er top dollar. pris er underordnet. Men self inden for rimelighedens grænser.
De må gerne være lidt smarte, men kraftfulde.
Har kigget bits4bikes, Louis.de, bike-shoppen.
Er der andre hjemmesider med stort udvalg af blinklys ?

Håber i kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye blinklys
  • #1   18. jan 2016 Hvis ikke modstand er korrekt med originalt blink relæ så lyser de konstant eller meget meget hurtigt.
    Hvis led blinklys ligefrem sprang så er der noget helt galt med spænding eller montering. Fik du lavet en kortslutning eller hvad mener du egentligt med de sprang?


  • #2   18. jan 2016 Har du læst indlægssedlen i pakken? Det er yderst vigtigt at montere de medleverede formodstande da moderne kraftige led blink ellers brænder af. De medleverede modstande kan ikke sammenlignes med de blink man ellers monterer ifm med led blink, hvis man da ikke skifter til et elektronisk relæ.

  • #3   18. jan 2016 Modstanden lod jeg sidde fra de tidligere led blinklys, og tænkte det var fint nok.
    Da jeg sluttede dem til, installationen var som den skulle være. Hænderne fejler ikke noget, men viden om el er lort.
    Da jeg startede blinklyset, blinkede den, meget meget svagt, kunne næsten ikke ses, og så med et, kom der et halvstort glimt, og så kunne jeg ikke få mere lys ud af den.


  • #4   18. jan 2016 Henrik: De er købte brugt, og fik kun blinklys med, ikke nogen modstande eller relæer. Desværre.

  • #5   18. jan 2016 Er bange for du er blevet tørret.... Sikkert ubevidst af sælger, det gør det bare dobbelt ærgerligt!

  • #6   18. jan 2016 det skulle vel ikke være en kopi du har fået ??

  • #7   18. jan 2016 #2 Er med på at der skal modstande ind, for at få dem til at blinke, eller skift af relæ.
    Men hvad mener du med de brænder af, kan de ikke tåle 12v


  • #8   18. jan 2016 Hej

    Har et led blinklys relæ liggende som der også burde passe til en R6, Yams har rimeligvis ens stik i en længere model årrække. Det kan sagtens være til salg hvis du ønsker det.

    Men hold nu lige inde dem der skriver du er blevet tørret, er blink købt uden der stod at modstande m.v. medfulgte så er alt jo som det skal være.
    Men hvad model er det du har af Rizoma blik?
    Dem jeg havde i tidernes morgen kom uden modstande, dem kunne man få lov til købe separat hvis man lystede.


    profilbillede
  • #9   18. jan 2016 HUSK! - Led pærer er IKKE ligeglade med strømretningen - ledningerne SKAL forbindes korrekt..

  • #12   18. jan 2016 Har disse på min YZF
    http://yamabits.co.uk/yamaha-led-flashers-indicators.html


  • #13   18. jan 2016 @#7 det er netop ikke alle led blink der tåler 12v direkte. Taler af dyr købt erfaring ??
    Derfor leveres de med en model specifik modstand, der intet har at gøre med de modstande man bruger for at snyde relæet til ikke at blinke for hurtigt ??


  • #14   18. jan 2016 Kom med Rizoma model eller foto - så sidder vi ikke og gætter og deler uvidenhed.

  • #15   18. jan 2016 Tror ikke jeg er blevet snydt, sælgeren og jeg kom ikke ind på modstande eller relæer ved salg. Så det er min fejl jeg ikke har læst op på lektien omkring rizoma blinklys.

    Modellen var Track 77 fra rizoma.


  • #16   18. jan 2016 Hvis ikke du har fået evt nødvendige model specifikke modstande med, mener jeg nu du er blevet tørret ??

    Også selvom sælger måske har haft 100% ærlige hensigter med handlen og det ganske enkelt er sket pga uvidenhed smiley deri ligger forskellen på at blive tørret og snydt smiley


  • #17   18. jan 2016 Dette blev der skrevet fra sælger

    Fra: XXXXXXXXXXX ( vil ikke nævne navne )
    Sendt: 08-01-2016 22:54:56
    Emne: SV: ang dine rizoma blinklys

    300 plus fragt kan vi måske godt finde ud af men så er det uden modstande, skal nemlig selv bruge 2 stk modstande.

    Blinklysende vil stadig virke dog bare blinke hurtigere end det normale tempo.
    ------------

    Ja de ville så ikke bare blinke hurtigere, men også sprænge smiley


  • #18   19. jan 2016 Det lyder til det bare er en uheldig kombination af omstændigheder ??

    Hvis du gerne vil have billige led blink med okay lys, så prøv at give de helt små runde fra Biltema et kig. Der er god værdi for pengene. Ellers laver Kellerman også gode blink, samme prisklasse som rizoma, men i en helt anden (og selvfølgelig bedre) kvalitet end rizoma smiley


  • #20   20. jan 2016 Kellerman til samme pris har lige købt rizoma ved bike shoppen der koster de sku da det dobbelte ????? og er et helt andet noget mere oldscool look

    og de siger vis du har et elektronisk blink relæ behøver de ikke modstande


  • #21   20. jan 2016 Der findes mange forskellige modeller, så det at bestemme pris niveauet kan være lidt svingende.

  • #22   20. jan 2016 tja men top modeller inden for samme mærke ved samme forhandler men til dobbelt pris =ikke samme pris niv i min verden og jeg sydes de 400(pr. stk.) rizoma var dyrt men 800 (pr. stk.) ? de skal sku kunne blænde på 50m afstand

Kommentér på:
Nye blinklys

Annonce