{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.581 visninger | Oprettet:

Ingen gnist, men hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har ingen gnist på min ZX9r (94).

Det skete mens parkeret. Det kunne være, at jeg beskadigede nogle af ledningsnet, når jeg har fjernet tanken. Dog kan jeg ikke se nogen skade.

Startmotoren drejer motoren let (derfor ikke kill switch / side stativ eller neutral switch?!), og jeg har provet 2 stk batterier.

Der er ingen gnist på nogen af cylender. Jeg havde et ekstra IC enhed liggene og skiftet denne og begge tændspoler. Stadig ingen gnist.

Alle sikringer er O.K.

Hvor skal jeg kik efter næste?

Alle forslag meget welcome.

Der er en spyball alarm monteret. Det har en ledning, der ca. 10 cm lang. Det er ikke forbundet til noget.
Jeg formoder, det er en antenne (og derfor ikke relevant), men kan ikke bekræte det!?

Enhver hjælp af hvad jeg skal kontrollere næste meget værdsat.

Tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen gnist, men hvorfor?
Kommentér på:
Ingen gnist, men hvorfor?

Annonce