{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.163 visninger | Oprettet:

Ducati tankdæksel og farvekode {{forumTopicSubject}}

Daw alle. Er ved at skille ducén ad, men kan ikke rigtig få den ring af, hvor tankdækslet er monteret. Altså den del der sidder på tanken, og har iøvrigt skruet alle de små unbraco skruer ud, men kan kun løfte ringen ca 1 mm?? hvad gør jeg nu?
Tanken skal skilles ad da den skal males Ducati rød, men har desværre ikke farvekoden, så har du den ville det være dejligt. på forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ducati tankdæksel og farvekode
  • #2   18. dec 2006 Tjek Moto aka. Erik's profil, for han har sådan et dæksel..

    (link fjernet)

    Farvekoden hedder vist nok,,, Broenoverflodenkwai..

    Mvh
    smiley


  • #4   19. dec 2006 Farvekoden ifølge (link fjernet) er 473.101 fra PPG el. ppg473.101. Spændende projekt iøvrigt. Er selv ved at sætte en fuldkåbe på min Sport. Holder dog farven i Dark. Venter i øjeblikket på at få alle skruer og beslag hjem til fuldkåben.

  • #5   19. dec 2006 Tak for svarene. Strada fik ret, det var en o-ring der bandt, så sprøjtede lidt wd 40 ind i hullerne hvor unbraco skruerne var monteret, og vupti måtte hun give sig.
    Jacob farvevalg er vel en smagssag, lidt kedeligt hvis alle var ens.
    Ralfi min Duc bliver også ombygget med hvid baglygte led med indbygget blinklys, + hvide led blink foran + carbon forskærm+ carbon kædeskærm + carbon hælplader + 3cm sænket sæde+ carbon bagskærm + power commander + kn filter + ændret udstødningsmanifold + scottoiler + supersport kobling og bremse cylindre i guld + alle skruer bliver nykromatiserede + alt det andet.


Kommentér på:
Ducati tankdæksel og farvekode

Annonce