1.618 visninger
|
Oprettet:
Revne i køler - kan det laves? {{forumTopicSubject}}
Hej MCG.
Da jeg skulle gøre min MC (SV1000 S) klar til foråret, og hev kåben af for at skifte oliefilter etc. Begyndte den at dryppe kølervæske.
Den har stået frost sikret, og begyndte først at dryppe da jeg pillede ved den. Jeg har konstateret at der er kommet et lille sprække.
Er det noget der kan laves (se billeder) Og er der nogle der har kompetencerne til det? Gerne på sjælland!
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 69
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
jun 2014
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 131
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 668
Sider og arbejder i noget 2mm pt og det ok men en køler i 0.7 måske 1 mm er sku svært
Havde selv købt en bedre køler og fået en helt ny
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 69
jun 2014
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 131
Og så plus fragt..... Men det er nok ikke så slemt
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.479
Revne i køler - kan det laves?