Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  projekt streetfighter
  • #1   29. mar 2016 Ændret afgift? Hvorfor det? smiley den har jo ikk fået ny identitet.. Den ligner jo ikk en anden cykel..

Umildbart er de jo rimlig stabile smiley

• #2   29. mar 2016 Har en ide om at bygge en cykel så den kunne komme til at minde om den her, i hvertfald mht. røven på den. Man behøver godt nok ikke at skære i stellet, med den er jo stadig ændret ret markant ?

profilbillede
  • #3   29. mar 2016 Ja hvis den skal laves lovligt, så må du forvente at afgiften mistes med sådan en ombygning. (med mindre at du ønsker at gøre det over 3 år)
    Så find evt. en i Tyskland. Der kan de oftest findes billigere med lavere kilometer på klokken og bedre servicehistorik. Desuden er det lovpligtigt at oplyse om et køretøj har haft en skade. Bare husk at få papirarbejdet med.
    mobile.de og autoscout24.de er gode steder at starte med at lede. En god idé er at lægge et budget til at starte med, så du har en ide om hvad det kommer til at koste. Man bliver hurtigt overrasket.
    Præcis hvilken model du skal bruge vil jeg lade andre, mere erfarne folk anbefale.

God byggelyst smiley

• #4   29. mar 2016 Oki mange tak for de gode råd, dem vil jeg gå videre med. Har helt sikkert meget at lære omkring såen et projekt ?

• #5   30. mar 2016 altså hvis du bare undlader vfr bagsvingeren burde der ikke være noget. De kan jo dårligt forbyde dig at rive kåben af, og hvis du ikke ændre bagrammen kan der jo godt komme anden plast på. Du kan jo male gaffel og monterer anden skærm, det behøver jo ikke være en ny gixxer gaffel. ABM og Spielgler sælger superbike lenker brücken til dit brede styr. Men ja regn med det koster lidt

• #6   30. mar 2016 Nej det var hellere ikke planen at skifte bagsvingeren, det ser fint nok ud med den originale synes jeg, men nu må jeg se. Og ellers må jeg betale for den ekstra afgift, overlever jeg nok.

• #7   30. mar 2016 Nej nej, ikke extra afgift. De vil have helt ny afgift. Så du skal vælge fra starte hvor meget du vil bygge om, og som der også bliver skrevet, skal der bygges meget om er det spild at tage en med afgift på fra start da de bare annullerer den oprindelige afgift

• #8   30. mar 2016 Ja men planen er også at finde en uden afgift, helt sikkert. også må jeg tage den der fra ?

• #9   30. mar 2016 Du kommer ikke rigtigt uden om at lave om i bagstellet umildbart, vil jeg ikke tro.

Men bare fyr den auf.
    Se evt. Mit projekt i mit album smiley

• #10   30. mar 2016 Nej det kan jeg hellere ikke forstille mig, men det går nok, tager det som en udfordring. Cool cykel du har, har lige været inde og tjekke dine billeder ?

• #11   30. mar 2016 Hehe, det kan godt være en udfordring til tider, men det er skide hyggeligt at puldre med! :-).

Takker, har lige smidt det nyeste billede op nu, efter potten og ploven er kommet på. smiley Skulle du have spørgsmål er du velkommen til at skrive, så skal jeg forsøge at hjælpe, ellers kender jeg en der helt sikkert kan. Har også nogen ekstra dele liggende, hvis det skulle være noget. smiley

• #12   30. mar 2016 Jo tak det vil jeg huske, kommer helt sikkert til at løbe ind i en udfordring eller to, jeg ikke selv kan løse ?

• #13   30. mar 2016 Du skriver bare. smiley

• #14   30. mar 2016 Ser bestemt godt ud med den forgaffel os, det vil jeg også ha, med tiden ?

• #15   30. mar 2016 Ja, det er jeg også selv vild med. Har et sæt ekstra usd gaffel ben liggende, dog i alm. "Sølv" farve hvis det skulle være du får brug for sådan nogen.

• #16   30. mar 2016 Jo tak, kunne godt blive aktuelt, lige pludselig. nu skal jeg først og fremmest lige ha fundet mig en cykel til en ordentlig pris uden afgift. men en gang med tiden måske smiley

• #17   30. mar 2016 Hehe, ja det er jo det. smiley

Kommentér på:
projekt streetfighter

Annonce