1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hr. J
Hr. J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15

mcdaekonline montør fejl mcdaekonline montør fejl

selve mcdaekonline er en god side og priserne er også i orden, jeg købte 2 stk battlax s21 til 2200.-, og så kiggede jeg efter en montør i nærheden, jeg fand en i nordvest med varme anbefalinger fra mcdaekonline.

men jeg har haft en dårlig oplevelse med montøren af dæk fra http://www.mcdaekonline.dk/, den vil jeg lige dele med jer (jeg nævner ingen firma navne da det kan være en enkelt smutter)

Da jeg kørte hjem satte skiven sig i kaliberen, og smadrede mine bagklodser, og fjederen, årsagen var at de ikke have spændt bolten på bagakslen, så hjulet blev trukket skævt, heldigvis havde jeg en 8 nøgle under sædet så jeg kunne tage trykket af bremsen og skuppe maskinen den sidste kilometer hjem.
Da jeg kom hjem undersøgte jeg om de havde lavet mit forhjul ordentligt, det viste sig at de kun havde finger strammet bolten. da jeg brugte min torqwrench skulle bolten 2 gange rundt før den kom op på den anbefalede spænding.

Jeg er mildt sagt rystet over en sådan ligegyldighed med mit liv og min sikkerhed.

Godt råd hvis i får monteret i nordvest, Husk at undersøge jeres bolte før i kører hjem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mcdaekonline montør fejl
  • #1   3. apr 2016 .... og hvad har firmaet sagt til at de har været tæt på at få dit liv på samvittigheden?!?
    Det der hører vist under kategorien af ting der ikke må ske!

• #2   3. apr 2016 Har du snakket med dem om det! For det må fanmer aldrig ske :S

• #3   3. apr 2016 Fy for helvede. Godt at der ikke skete dig noget. Jeg synes at du skal tage kontakt til dem ASAP hvis du ikke allerede har gjort det. Forlange at det bliver udbedret og få en uforbeholden undskyldning for, at bringe dit liv i fare grundet manglende kontrol af deres eget arbejde... sådan noget simpelhen ikke ske.

• #5   3. apr 2016 Hvis jeg selv skiftede dæk ville dækkene falde af haha Det gider jeg fanmer ikk selv smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #6   3. apr 2016 Du behøver ikke nævne deres navn her, men du skal som absolut minimum kontakte dem og bede om både en forklaring og en udbedring af skaderne.

Hvis ikke de står ved deres ansvar, så skal du kontakte dækonline.dk og forelægge dem sagen.

• Hr. J
    Hr. J Tilmeldt:
    feb 2016

#7   3. apr 2016 Ja på den ene side burde jeg kontakte mcdaekonline, men på den anden så ønsker jeg ikke en konflikt med værkstedet, det kan jo være en enlig stress smutter.
    Jeg tror at en mindre erfaren rytter ville have lagt sig midt i trafikken, for jeg fik en alvorlig bagdæk udskridning, (Værkstedet kører iøvrigt i samme Trackdayklub og på samme bane som mig selv)

• Sajmon ™

#8   3. apr 2016 En stress smutter?

Det er værkstedet som fuckede op - dem bør du kontakte, uanset om det skaber en konflikt eller ej. Det er først når du ringer til dem at de viser deres sande ansigt og om kundepleje virkelig er en prioritet, eller om de bare er en flok amatører.

• Hr. J
    Hr. J Tilmeldt:
    feb 2016

#9   3. apr 2016 ja du har ret, jeg prøver at ringe i morgen

• #10   3. apr 2016 Der findes værksteder der aldrig fejler, og der findes værksteder der aldrig lyver..

Jeg har ingen viden der gør jeg ved om det er alm std på værkstedet ikke at gøre arbejdet ordentligt, eller det er første fejl i dette årtusinde. Og derfor skal værkstedet ikke som pkt 1. Udhænges hverken her ( dom de korrekt ikke er blevet) eller hos daekonline.
    De skal have mulighed for at undskylde og udbedre deres fejl. Så tá den derfra.
    Og giv gerne en tilbagemelding her smiley

• Sajmon ™

#11   3. apr 2016 Det Brian siger.

De lavede fejlen - så må de stå til regnskab for det. Fucker de dig så efter du har forelagt dem problematikken, har DE valgt at der er dårligt blod imellem jer.

Det kan simpelthen aldrig blive dit problem, som det jo er nu...

• #13   4. apr 2016 Hvad sagde de??

Kommentér på:
mcdaekonline montør fejl

Annonce