{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Cbr 600 trækker dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der har nogen forslag hvad der kan være galt, har en cbr 600 f3 der trækker dårligt, feks. Ved 120 km/t og så man bare drejer håndtaget i bund så sker der ikke meget, gear man lige et par gear ned trækker den fint op i fart som den skal. Også ved lav fart har den problemer men holder man den oppe i omdrejninger køre den fint. Som om den får for meget benzin, og igår da jeg kom i værkstedet lugtet der af benzin men den drypper ikke nogen steder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cbr 600 trækker dårligt
  • #1   11. apr 2016 Ville starte med at rense karbonaderne grundigt især dyser. Når du nu har "låget" af, så se også lige hvordan dit luftfilter ser ud. Tjek også tændrør benzinslanger osv.

  • #2   12. apr 2016 Rens først karburator og tjek eller skift tændrør.

    Lyder lidt som dengang jeg havde problemer med svag gnist - hakker og kører ujævnt, især ved hård acceleration. Tjek det.

    Ellers tænker jeg ventiler eller ubalanceret karburatorer?


  • #3   12. apr 2016 Jeg var lige oppe og skille den lidt ad, så med det samme at der mangler en pakning rundt i luftfilter kassen, mon det kan være derfor?

  • #4   13. apr 2016 Joo naah, tror ikke det gør den store forskel - luften kommer gennem karburatoren alligevel. Måske øger det turbulens i luftstrømmen, men det burde ikke kunne gøre så stor en forskel. Men skaf den pakning alligevel.

    Vil stadig anbefale at rense karburatorer og tjekke tændrør og gnist. Hvis problemet stadig er der, så prøv at tjekke ventiler og balancere karburatorerne.

    Mit gæt er en halvt stoppet dyse eller gnist. Måske en klemt benzinslange eller stoppet luftfilter?

    Du må vist finde værktøjet frem smiley


  • #5   13. apr 2016 De CBR modeller er RET følsomme i forhold til luftfilter.. Så ville helt klart lige få fat på en pakning

Kommentér på:
Cbr 600 trækker dårligt

Annonce