{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.804 visninger | Oprettet:

Montering af drosling-kit {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Nu håber jeg ikke der er nogle som blir "pissed" pga. det her indlæg om drosling. (Har søgt i forummet, men efter at have læst samtlige indlæg igennem er mit spørgsmpl ikke blevet besvaret).

Jeg har fået et droslingskit fra Buchberg MC , og er i tvivl om hvorvidt jeg selv skal montere det eller lade min forhandler gøre det for ca. 400-700 kr!

Er det svært at montere og hvad består det i? Og hvad skal man have skildt ad for at kunne montere det?

Jeg er ikke selv for klog på det, men har en kammerat som har arbejdet meget i scooter. Er det helt ved siden af, eller er det noget lignende på en mc? ...Jeg gider nemli ikke give 700 kr., hvis det ikke er svært eller risikofyldt! For hvis det bare tager tid at skille den ad og sådan, så har jeg ALT den tid der skal bruges til det.

Hvad skal jeg gøre? Forhandler eller selv montere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af drosling-kit
  • #1   16. feb 2005 Hej Thomas.

    Jeg har lige fået min droslet. og skal gi´ 1600 for det hele.

    Mit kit består af 4 "spændskiver" må ærlig indrømme at jeg ikk ved helt præcist hvor de skal placeres, men mener de sidder i indsugningsstudsen.

    jeg fik at vide fra mekker at jeg skulle have deres underskrift på at den kittet var sat på.

    men somme Henning siger så ring til din synshal for at spørge dem, de kan sikkert give dig bedre oplysning end vi kan på nogle områder

    Mvh Kristian


  • #2   16. feb 2005 Ok - tak for svarene.

    Men det er nu ikke ved syn at den trykke - mere ved monteringen!

    Kristian --> Ok, det var dælme billig! Sættet koster 1585,- i mit tilfælde (hvilket er det billigste jeg har set), så han har enten en ufattelig lav timeløn eller også er han bare "venlig" smiley


  • #3   16. feb 2005 ved ikk det har noget at gøre med at min far har brugt samme mekker i mange år, tror det dog ikk!

    Men hvad siger henning, han er jo mekker..

    men nu komme jeg itvivl om prisen, men jeg er ganske overbevidst om at han sagde at det ikk ville overskride 1600, men så kom der bagefter en masse ting som skulle laves.

    Ja men ved monteringen skal du jo have fat i synshallen for at vide om det kan lade sig gøre at gøre det selv og hvad de siger til det...



  • #4   16. feb 2005 jeg ved at der er et par forskelige droslingskit men det har har været med til at montere var ved indsuningen i kaburatorene det var bare skiver vi satte i..... men det med papirene ved jeg ikke rigitg noget om......

    kim


  • #5   10. mar 2005 HAr lige sat droslings kit i min gsx-r 250.
    Og det var ikke noget problem.
    De skulle bare ind i indsunings stus.
    det eneste der var et problem var at diameteren på skiverne var lidt for stor, så skulle have drejet lidt af dem.
    har ikke haft den til syn, men håber da ikke af det bliver et problem, at jeg selv har gjordt det.

    Mvh Michael


  • #6   3. maj 2011 Har lige snakket med en mcmekaniker de kan nok finde på at spørge om du vil tage kabu af for at de kan se droslingen

Kommentér på:
Montering af drosling-kit

Annonce